Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Biraz tebessüm iyi gelir sıkıntılara

Biraz tebessüm iyi gelir sıkıntılara
 

Kısa bir fıkrayı sizlerle paylaşmak istedim, yüzünüzde birazda olsa tebessüm olması ve şimdiki hazan mevsiminde sıcacık gülümseyişiniz umarım benim olduğu kadar çevrenizdekileride sevindirecektir. Hayatın tüm keşmekeşliği içinde gününüz hep neşe ile dolsun.....

" MUTLU ÇİFTTİN SIRRI "

"Kahvede sohbet eden adama arkadaşları senin aile yaşantına hayranız eşin ve çocuklarınla çok mutlu bir yaşantın var. Karının bir dediğini iki etmiyorsun, bu mutluluğun sırrını bizede anlat yoksa senin pısırık olduğunu düşüneceğiz derler.
"Kısaca anlatayım der adam; Düğünümüz bittikten sonra karım kendi atına, bende kendi atıma bindik evime doğru gidiyoruz, benim atın ayakları takıldı ve sendeledi. Karım eğilip benim atın kulağına "bir" dedi. Biraz daha ilerleyince benim atın ayağı yine tökezledi. Karım tekrar eğilip "iki" dedi. Az sonra atım yine tökezleyince karım atından indi. Ata "üç" dedi ve çeyizinden tabancasını çıkarıp atımı alnından vurdu. Ben şok olmuştum, eşime bir hışımla " yazık değilmi atımı neden vurdun kadın, manyak mısın sen ? diye bağırdım....

"Karım arkasını döndü ve bana "bir" dedi. O günden sonra karımın "bir" dediğini "iki" etmem........

"Neşe ve mutluluk evinizin her köşesinde ışıklar saçarak dolansın"

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..