Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Biri kuyuya taş atıyor

Biri kuyuya taş atıyor
 

Bu iki günde, neler olup bittiğini gördük. Gördük, görmesine de, bundan sonra neler olacağını kestiremiyoruz. Neden kestiremiyoruz? Nedeni belli. Ne içerde, ne de dışarıda, bizim hükümetimize güven duyulmuyor.

İsrailin, Somali korsanları gibi, gemi basması üzerine, Türk hükümetinin talebi ile, Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi acilen toplandı. Ee, ne oldu? Bir şey olmadı. Bir şey olmayacağını, bizim dış işlerimiz de, dahil, herkes biliyordu. O zaman niye toplandılar. Bunlar politikacı. Bir şey yapmasalar da, bir şey yapıyormuş gibi görünmek için. Birleşmiş milletlerin, bu güne kadar, yaralı parmağa işediğini, gören var mı? Yok. Ülkeler, buraya politikacılarını gönderiyorlar. Politikacıların, halk için, halktan yana bir şey yaptığını gören var mı? Yok. Buraya, politikayı temsil edecek biri yerine, halkı, yani insanları temsil eden birileri gönderilmeli. Buraya gönderilenler, tarafsız, adil ve vicdanı temiz insanlar olmalı. Buraya gönderilenler, dünya vatandaşı olmalı. Bana göre, Birleşmiş Milletlerin üyelerinin çoğunu, ABD uzaktan kumanda ediyor. ABD ne isterse oluyor. Aksini iddia etmek, Süleyman Demirel in tabiri ile, “abesle iştigal”dir. Her ne demekse, bence de öyledir.

Ben, politikadan anlamam. Anlasaydım, Birleşmiş Milletler delegesi olurdum. Ben demiştim ki: CHP nin oyları tırmanışa geçince, ülkede bir şeyler oluyor. Nereden çıktı, bu insani yardım konvoyu. Hani, konvoy, uluslar arası bir konvoydu. İsrail in gemi baskınına bizden başka, aşırı tepki gösteren yok. Birleşmiş milletlerden de, tıs çıkmadığına göre. ABD ve Dünyanın birçok ülkesi, Filistin deki Filistin Kurtuluş Örgütü ve El Fetih Örgütünü, Terörist olarak görüyor. Bizim hükümetimiz ise, bunların yandaşı konumunda. Diyorum ki: Bu konvoyun amacı başka idi. AMACA ULAŞILDI. İnsani yardım, insanların aleyhine çalıştı. Umarım ki, gelecekte, başka insanlar da, insani yardıma muhtaç olmazlar. AKP nin Yanlış Dış Politikası, Türkiye yi Arap-İsrail savaşına taraf olmaya doğru götürüyor.

Bu olurken, içeride de, PKK terörü tırmanıyor. Terör tırmanırken, ERGENEKON tutuklularının sayısı giderek artıyor. Başbakan şu sırada, partisinin gurup toplantısında konuşuyor. Söylediklerine göre, konuşması Arapçaya da çevriliyormuş. Bekle bizi Arabistan. Yemende ölen şehitlerimize, yeni şehitler eklemek için, geliyoruz. Bizi, bir kez daha arkadan hançerleyin diye geliyoruz. Gün gelir, siz, İsrail ile, can ciğer olursunuz. Belki bizden önce, AB ye bile girersiniz, Biz de, Arap çöllerinde bıraktığımız, Mehmetçiğe Türküler yakarız. Sayın Başbakan, kendi egosu için, 72 milyon Türk insanını kullanıyor.

ATATÜRK, YURTTA SULH, CİHANDA SULUH DEMİŞTİ. Başbakan bunun tersini yapıyor. Yurtta sulh var, diyecek kaç kişi var. Dünya barışına katkımız ne kadar. Daha PKK terörünü bitirememişiz, başka teröristleri finanse etmeye çalışıyoruz. Sayın Başbakan, sizin dışınızda, Filistin e destek çıkan başka bir ülke var mı? Araplar da dahil. Şimdi, akıllı olma zamanı. Kuyuya taş atma zamanı değil. İsrail li, sade insanlara da söyleyecek sözüm şu. Ezikliğinizi, İkinci bir HİTLER yaratarak gideremezsiniz.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..