Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Dostluk
 

Biri var hayatımda...

Biri var hayatımda...
 

"Mesafesiz"....
Buydu onun ismi, ben koymuştum ona bu adı...
Nedeni sadece onda ki sıcaklığının zamana bağlı olmamasındandı...
Yeri değişmese de kalbimde, zaman zaman değişmişti hayatımdaki konumu.

Önce uzak bir tanıdıktı, bir vesileyle merhabamın olduğu...
Günbegün, o sıcak merhabalarınının yanısıra sesini de özler oldum...

Kimdi o ?
Bilmiyorken hala; sıklaşması için bu merhabalarının kendimi dua eder bulduğum?
Sesini soluğunu her şeyden çok özler olduğum, kimdi?

Sadece bir tek soluk için özlem çektiğiniz oldu mu?
Aşk mıydı bunun adı?
Yoksa sadece tutku mu?
Zaman oldu yoksa dostluk mu? dedim,
Yada hepsinden mi vardı içinde bu duygunun?

Önemli mi?
Belki bir zamanlar...
Fakat şimdi değil...

İsimler, ad koymalar şablonlar içindir...
Tüm kalıpların sınırları vardır...
Ve sınırlar gelişimi engellerler...

Adını koyduğunuzda; etiketi ile anar olursunuz o her neyse.
Böylelikle de, bunun dışında ki bir var oluşa müsade edemessiniz artık, her ne kadar istesenizde...

Biri var hayatımda; sevgilim gibi hissettiğim,
Biri var hayatımda; sırdaşım ve arkadaşım dediğim,
Biri var hayatımda sınanmış dostum,
Biri var hayatımda; her şeyden öte yoldaşım,
Biiri var hayatımda; mesafelerle ilintisiz, zamandan bağımsız, sınırsız ve sonsuz yakınlık ve sıcaklık duyduğum...

"Her şeyin bir arada olupta, birbirine karışmadığı; perdesiz, duvarları olmayan, samimi, içten ve beklentisiz bir ilişki mümkün mü?" diye soruyorsanız, içinize su serpilsin diye paylaşıyorum: "Evet"

Bu işin sırrı nerede derseniz?
Onu neden bu denli sevdiğimi ben kendime hiç sormadım...
Fakat o, bana her zaman bir sebeb gösterdi...

Metaforik de olsa böyle düşünmek güzeldi:))

Sevgi ve ışıkla,
Ayna
 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..