Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Birinci "Milliyet Blog" Doğumgünüm

Birinci "Milliyet Blog" Doğumgünüm
 

Günler öncesinden planladığım bu yazım üzerinde çalışıyorken, Sevgili Pelin Kalyoncu’nun, Milliyet Blog sayfalarına düşen, benzer çizgideki yazısını gördüm. Buradan, Milliyet Blog dünyasına aynı gün adım attığımızı anladığım Pelin Hanımefendi’yi de tebrik ediyorum.


Bir an için duraksadım. Acaba vazgeçsem mi diye düşündüm. Pelin Hanım rahatsız olur mu ya da birileri, “bak nasıl taklit etmiş” diyerek akıllarından geçirirler mi düşünceleri aklımda uçuşuverdi. Nihayetinde yazmaya karar verdim. Herkes dilediği yorumu yapmakta zaten serbest efendim.


* * *


Bir sene önce tam bugün, haziran ayının dokuzuncu günü, saatler on biri otuz sekiz dakika geçerken, Milliyet ailesinin bir üyesi oldum. Ve o günden bugüne değin yaşanmış olan tam bir senelik zaman zarfında o kadar güzel, enteresan, yıllarca hatıramdan silinmeyecek olaylar yaşayıp, insanlar tanıdım ki bir sene de şu kadar yazı yazdım, bu kadar okundum, tıklandım, görüntülendim, bunca yorum, onca soru ve mesaj aldım sözlerinin, tüm bu enfes yaşanmışlıkların yanında çok da anlamı kalmıyor.


Bu arada şimdi aklıma geldi. Ben bu fal, astroloji, yıldızlar konularından pek anlamam. Hatta zır cahilim dersem de belki biraz abartmış olurum. Mesela burcumu (aslan) bilirim ama yükselenimi hala bilmem. Kulaktan duyduğuma göre, insanın burcundan çok yükseleni daha belirleyici olmaktaymış. Şayet şaçmalıyorsam, başta Su Karakuş olmak üzere bu işin erbabı yazar ve okurlar ne olur beni affetsin.


Benim merak ettiğim şu: Şimdi benim, MB doğumgünüm dokuz haziran. Doğum saatim de “11.38” olduğuna göre MB burcum ve MB yükselenim ne olmakta? Buradan hareketle de yıldızlar, bu macerada benim yolumu nasıl işaret etmekteler? Dikkat etmemi gerektirecek bir şeyler var mı? Üzerine gitmem gereken ya da köşe-bucak kaçmam gereken konular, kişiler falan?


Özellikle, Sevgili Su Karakuş Hanımefendi olmak üzere bu konuda yorum ve değerlendirme yapmak isteyen kıymetli okur ya da yazarlar varsa çok memnun olacağım efendim. Herhalde Milliyet Blog’un takvimine göre, ilk kez astroloji haritası açılıp, irdelenecektir değil mi?


* * *


Bir süre sonra, Milliyet Blog Yazarlığı yapmaya başladığım süre zarfında yaşadığım olayları, son derece güzel ve mutluluk verici anıları, bunların yanında yaşanan bilinçsizlik ve kara cehalet örneklerini, hatıralarımı bir ya da birkaç yazıyla kaleme alacağım. Hatta bu doğumgünü yazısında, gerçekleştirmeyi düşünüyordum kafamdaki bu düşünceyi ama sonradan vazgeçtim. Henüz erken olduğunu düşündüm, erteledim. Çok yakında efendim.


Ülkenin, “en volümlü”, “en derin” ve “en engin”, gönüllü hareket ve birleşimlerinden biri olduğuna inandığım bu camianın bir parçası olmaktan dolayı son derece mutluyum.


Birkaç ay önce, bu platformdan ayrılma kararı almış ve bu düşüncemi iki yazı ile okurlarla paylaşmıştım. Sadece bu iki yazıma gelen tam elli beş adet yorumun, dört adet mesajın, bana ithafen yazılmış olan üç adet blog yazısının çok değerli sahiplerine, mailleriyle ve sözlü olarak beni kararımdan vazgeçirmeye uğraşan çok sevdiğim sevenlerimin her birine, editörlerimize, ayrı ayrı, tekrar teşekkür etmek istiyorum.


Düşünmenin, hissetmenin, okumanın, yazmanın ve paylaşmanın tadına, gerçek anlamda varabilmemiz için, daha, çok fazlaca üretmemiz gerekecek. Hep birlikte nice yıllara efendim. Aşkolsun.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..