Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Birini Kaybettim, Biri Geldi

Birini kaybettim. Bir daha bulamayacak olmak üzere, kaybettim. Nefesini hissedemeyecek, göremeyecek, duyamayacak ve en önemlisi ruhunu yaşayamayacak kadar kaybettim. Birini kaybettim, akan suyun durduğu ve rüzgarın hep tersine estiği yerde kaybettim. Birini kaybettim, evet kaybettim. Kabullenmiyor bunu yürek ama kaybediyor ve mecburi alışkanlığın uçurumunda bırakılıyor. Kaybediyor ve bir daha varlığından emin olmak için çabalamıyor. Birini kaybettim, bulmak için çabalamıyor ve ruhunda kaybolmak için uzanamıyorum. Uzun zaman oldu kaybettim, öyle bir kaybettim ki toprak mı daha çok sevecek yoksa bir yerler de o hep güzel insan olarak kalmaya devam edecek de etrafındakiler mi onu daha çok sevecek yoksa onu hala en çok seven ben miyim bilmiyorum. Uzun zaman oldu, bir çift göz ile anlatılmak istenileni anlayamadığım, malum artık her şeye '' ne oldu '' demek zorunda hissediyorum. Uzun zaman oldu aptallaştığım... Kaybedince mi aptallaşıyor insan yoksa varlığı ile mi akıllanıyor, çözemedim. Uzun zaman oldu kaybettim, benliğimi de güzel insan ruhuna katıp kaybettim. Bazen sevgiyi anlamlandırmak gerekmez, seversin sadece... Sevebilmek ve sevebildiğine kendini ikna etmek için seversin, bende öyle sevdim. İkna oldum sevebildiğime, becerebiliyordum sevmeyi... Uzun zaman oldu kaybettim, sevebilme kabiliyetimi... 

El ele tutuşmanın sadece güven vermek için yaşandığı zamanlardı. Kulaktan kulağa konuşmak sadece güzel insanların sır paylaşma yoluydu. Beraber koşup, yorulup durduğunda birbirine bakıp kocaman gülümseyip beraber nefes almaktı. Çocukken sevmek böyle kelebeğin kanadında yolculuk etmek gibiydi. Severek kaybettim, çok severek... Sanki kelebeğin kanadı yara aldı da biz orada düştük, sen orada gittin. Öyle gittin ki kalan '' ben '' perişanım, gelmiyorsun. Ben perişan olduğumda gelirdin, artık gelmiyorsun. Birini kaybettim.

Biri... Bir görebilsen keşke, ruhumu nasıl dedin? Bilmiyorum. Ama sen sanki... Gözleri sen özellikle, önce bir ürktüm aslında olamaz değil mi dedim olamamış zaten... Birini kaybettim, biri geldi.

Bu bir teşekkür yazısıdır. Teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 99
: 120
Kayıt tarihi
: 30.03.18
 
 

Merhaba :) Herkesin yazmaya olan isteği ve hayranlığı ile burada buluşabiliyor olmasından çok büy..