Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Birkaç not

Birkaç not
 

Zor karar.


Korkular nedensiz değilmiş hayatta. Bi' iksperiyıns poynt daha kazandım böylece. Siz siz olun gördüğünüz sağ yumruğun bir de solu olduğunu unutmayın. Bir' arkadaşım demişti ''ya hacı bu manita ayaa heç iyi değil he, boşver .'' diye.
İyiliğini düşünen kendini belli eder. Anlarsın onun kim olduğunu ama anlamak istemezsin bazen de. O zaman sustur asıl görevi vücuduna kan pompalamak olan organını.
''Benim kalbim ancak kanımı pompalar'' felsefesine sadıktım seni tanımadan önce. Ama gerçekten, tanımadan önce. Pesimist oldum artık. Değişik fikirlere sahibim artık.
Hiç birşey garanti değilmiş de biliyor muydunuz ?
Hani öldürmüyorsa güçlendirir idi ? Çöktüm ben. Akıl denen, kalmadı bende. Peki verdiğin söze n'oldu ? Canını yakmayacağım deyişin çınlıyor kulağımda hala. Gözlerimden bir' damla akıtabilmenin verdiği sevinçle, yaşa dileğince.
Slowizm temsilcisi oldum :) Ama hala gülebiliyorum ben. Verdiğin acının sağladığı güç geliyor sanırım.

Önümde dilediğim gibi sürebilecegim kendi hayatım var. Kocamancık. Kararlar bana ait artık. Sadece... Kimse kolay kolay giremeyecek artık bu hayata. 

 

 
Toplam blog
: 7
: 531
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Kocaeli Üniversitesi BESYO'da Beden Egitimi ve Spor Öğretmenliği okumaktayım. Aynı zamanda Kocaeli U..