Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '09

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Bisikletle Türkiye Turu

Bisikletle Türkiye Turu
 

Bisikletle gelirsem size.


Önümüz de ki yıl yapmak istediğim projemden bahsetmek istiyorum.

Çok uzun zamandır bu tur için kafamda canlandırıyordum.

Belki bu proje ile bisiklet sporunu daha iyi tanıtmak için beni yakından tanıma fırsatı elde edecekler Miiliyet Blog yazarları. Yani sizler.

Bu turu ben değil sizler anlatacaksınız.

Evet, Türkiye’de Bisiklet turu kapsamında yaklaşık 3 ay sürecek 90 ile 100 günde tamamlayacağım geniş kapsamlı bir turdan bahsediyorum sizlere. Türkiye’nin dört bir tarafından yayılmış bulunan Milliyet Blog yazarlarının evinde 1 gün konuk olup sizleri yakından tanıma fırsatı edeceğim böylece ve bisikletin faydalarını anlatacağım.

Beni konuk etmek isteyecek bir çok arkadaşımızın var olduğunu hisseder gibiyim şimdiden. Artvin’den Edirne’ye, Anamur’dan Sinop’a kadar.

5.000 sayısına ulaşan blog yazarları her ilde var. Öncelikle şunu ifade etmek isterim ki hepinize konuk olmam mümkün değil. Ancak ne var ki geçeceğim şehirlerde ve ilçelerde ki blog yazarlarının yalnızca birine konuk olabilirim.

Bütün gece boyunca beni konuk edebilecek Milliyet Blog yazarlarına ihtiyacım var.

Mesela Antalya, Mersin, Adana, Adıyaman, Erzurum (doğduğum yer), Rize, Trabzon, Samsun, Ankara, Bursa, İstanbul, Çanakkale geçmeyi tasarladığım şehirler. Ben oraya gelirsem beni misafir edebilecek misiniz? Bisikletin gelişimi için yapacağım bu geziyi orada ki arkadaşlara da bisikletin faydalarını bir bir anlatacağım. Bu turun halkında destekleyeceğini umuyorum. Kaldı ki MB’tan haberi olmayan kesimi de haberdar edeceğiz bu vesileyle. Bizlerinde okumalarını sağlayacağız.

Amacımız bisikleti sevdirmek ve kullanımı artırmak içindir.

Turun taslağını kalacağım şehirleri ve kasabaları sonra ki bloglarımda bahsedeceğim.

Bu tur yapılamayabilir de veya umduğumdan da kısa sürebilirde. Bu sizlerin beni kabul edip etmemenize bağlı.

Bu turun taslakta değil de gerçekleşmesi dileğim.

İlginiz ve alakanız için şimdiden teşekkürler.
 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..