Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bittim...

Bittim...
 

Yoruldu yürek artık yalan gerçeklerle uğraşmaktan.

İsyana kalktı, derin ve içten serzenişlerle hesap soruyor kendinden.

Belki kendine de sormuyordur hesabı, yaşadıklarınadır isyanı.

Kara kaplı defterdi onu yeniden isyana davet eden, her şeyi atmıştı, belki de yakmıştı ama bir tek kendi derinlerindeki kara kaplı defteri yok edememişti.

Çok denedi aslında atmayı, yakmayı, ben şahidim…

Ama yapmadı… Yapamadı…

Şimdi ise arada bir küf kokuları arasından çıkar o defter, bir mutluluk kırıntısı bulmaya çalışırken yada yenilere yer açmak için eskileri düzenlerken…

Tozlar arasında ve tozları savura savura yeniden çıkar ortaya, oysa her eskiyi not edip yenilerde görmemek için en ücra köşelerine iter o defteri yürek…

Bugün yine gördü onu, yine keskin küf kokusu, toz duman arasında sızlandı ve isyanını etti…

Kime, neye bu serzeniş onu bilmeden, yükseldi sesi…

Bittim artık ben…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..