Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Biz ağacımızı süsledik sıra Noel Baba'da

Biz ağacımızı süsledik sıra Noel Baba'da
 

Aralık ayına girdiğimiz zaman hemen yılbaşı telaşı başlar. Aralık ayını düşünen olmaz. Aralık demek yılbaşı geliyor demektir. Biz de yılbaşı geliyor diye hemen çıkardık plastik çam ağacımızı ve rengarenk süsledik. Apayrı bir zevktir o ağacı süslemek. Kötü bir yıl da geçirmiş olsak, yeni yılın bize nelere getireceğini bilmiyor da olsak bir sevinç kaplar içimizi. O pırıl pırıl süsleri astıkça pırıl pırıl günler geçirecekmişiz gibi gelir. Her süs başka bir anlam taşır. Tepeye konan yıldız, ufacık noel babalar, kozalaklar, kırmızı, mavi toplar, renkli yanıp sönen ışıklar.

Her sene muhakkak bir tane de olsa yeni bir süs eklerim ağaca. Yeni yıla yeni bir süsle girmek gerektiğini düşünürüm nedense. Hep beklentilerimiz için yaşıyoruz ya, işte yılbaşı hazırlıkları da bu beklentilerin olacağı hissini yaşatıyor insana. Ne kadar iyi hazırlanırsan, yeni yıl da sana o kadar cömert davranacakmış gibi geliyor.

Biz üstümüze düşeni yaptık, ağacımızı süsledik. Noel Baba'nın gelip hediyeleri ağacın altına yerleştirme vaktidir artık. Noel baba dediğim ben, eşim ve ailenin diğer fertleri, eş dost. Her ne kadar çocuklar öyle düşünmese de gerçek bu. Noel Baba sizi seven, iyi günde kötü günde yanınızda olan, özellikle böyle mutlu günlerde sevincinizi paylaşan insanlardır. Çocuklar bir süre Noel Baba gerçeğiyle yaşasalarda, büyüdüklerinde onlarda sevdikleri insanların hepsinin birer Noel Baba olduğunu öğreniyorlar nasılsa. O yüzden bırakın gerçek zannetsinler. Bir çok insan bu Noel Baba kavramını benimsemiyor gavur icadı diyor ama olsun. Varsın öyle düşünsünler. İnsanlar ne ile mutluysa onunla yaşasınlar derim ben. Neye inanmak istiyorlarsa ona inansınlar.

Noel Baba'lıkta zor meslek. Şimdi ne alacağım ben sevdiklerime? Ne alırsam mutlu olurlar? Yeni yıla girmek onlar için daha nasıl sevindirici olur? Bilmiyorum valla. Genelde farklı hediyeler almaya çalışırım. Yılbaşını hatırlatacak hediyeler. Üzerinde yılbaşına ait bir şeyler olan hediyeleri tercih ederim hep. Ama ne alırsak alalım bizim için en önemlisi bir arada olmak. Hiç bir yılbaşı tatilini ailemden uzakta geçirmedim. Hani çocuklarını bırakıp tatile gidenler var ya onlardan hiç olmadım. Gece 12 yi gösterdiğini anda ilk önce eşimi sonra çocuklarımı öpmek daha mutlu eder beni her zaman.

Siz de sevdiklerinizle beraber mutlu bir yılbaşı geçirirsiniz umarım. Mutlu Yıllar...

Not: Affınıza sığınarak 12/12/2006 da yazdığım bu yazıyı yeniden yayınlamak istedim. Daha önce hiç yapmadığım birşey ama daha güzel ifade edemezdim yeni yıl için hissettiklerimi...:))

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..