Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Sağlık ve mutluluk, yeni yıl dostunuz olsun..

Sağlık ve mutluluk, yeni yıl dostunuz olsun..
 

Resimdeki bayan, başını öne eğerek, kar tanelerinin burnuna konmasına izin vermiyor...Ne yazık...


Şu an itibariyle 2010 yılına girmemize 13 saat kadar bir zaman var...

Bu sabah, oğlumdan bir mesaj aldım...Mesaj aynen şöyle :

Merhaba Anne ve Baba...

Bugün 2 kişi sizi sordu...Telefon numaranızı istediler, verdim. Sizi nasıl bulacaklarını da tarif ettim. Kızmadınız değil mi?...Sizi neden arıyorlarsa artık, bilemem...Beni nerededen tanıdıklarını da bilmiyorum...Çok samimi davrandılar, 40 yıllık dost gibi...Bu gece yola çıkacaklarmış, hazırlıklı olun!...Size bir sürprizleri varmış...Onlara inandım!...

"Ne oluyar yaa!" dedim kendi kendime "bunlar da kim?"

Tedirgin oldum, tam da yılbaşı gecesi...Ama mesajın devamını okuyunca rahatladım. Devamı şöyleydi:

Adlarını sordum; birinin adı "SAĞLIK, diğerinin adı "MUTLULUK" muş...2010 yılında hep sizde kalacaklarmış...

İlginç bir yeni yıl kutlaması değil mi?...Sizlerle paylaşmak istedim...Vakit varken yakın arkadaşlarınıza böyle bir yeni yıl mesajı gönderebilirsiniz.

Böyle misafirlerin sizlere de gelmesini ve bütün yıl sizlerde kalmasını dilerim.

x x x

BİR YIL DAHA GİTTİ...SEVİNMELİ MİYİZ YOKSA ÜZÜLMELİ MİYİZ?

Sizleri bilmem ama, ben pek sevinemiyorum bu işe...

Ama, işin eğlence tarafını da görmezden gelemem doğrusu...

Fazla sık yapmasam da, boğazımı farklı sıvılarla ıslatmak fena olmuyor doğrusu...

Ömrümüzden bir yıl gidiyor... Yaşam süremiz bir yıl daha azalayor...

Bazan deriz ya, kainatın sonsuz zaman süreci içinde insan yaşamının süresi bir nefes kadar kısadır...

Küçük bir hesap yaptım...İnsan bir dakikada ortalama 16 kez nefes alır verir...Bir yıl boyunca 8.409.600 kez nefes alıp vermişiz...Ne kadar çok değil mi?

Her bir nefes alıp verişimiz öte tarafa bir nefes daha yaklaşmamız demektir...

Sizleri bilmem ama ben, eski deyişle "PTT"ye yeni deyişle "ETT"ye takılacağım...Parası olanların daha lüks yerlerde eğlenmesine de itirazım yok...

Bir söz daha vardır, bilirsiniz..."Yeni yıla nasıl girerseniz o yıl hep öyle geçer" diye...

Her yıl aynısını yaptığıma göre(kendim için söylüyorum) demek ki bu söz doğruymuş...

Milliyet Blog ailesi içinde, ne şekil bir düşünce alışverişi yapmış olursak olalım bütün arkadaşlarımın, yeni yıllarını içtenlikle kutlar, sağlıklı, mutlu ve başarılı bir yıl geçirmelerini dilerim...

Yılbaşında istanbul'da kar yağmayacak...Karsız bir yeni yıla girmek de pek hoş olmuyor ama, neyse...

Yeni yıla, yağan kar eşliğinde giren arkadaşlarımın sokağa çıkıp kar altında yürümelerini öneririm...Çünkü yürürken burnunuza konacak bir kar tanesi size yeni yılda uğur getirecektir...O kar tanesi, burnunuzda eriyinceye kadar aklınıza ilk gelen şarkı, eğer sevgiliniz varsa sizin ortak şarkınız olacaktır...Ömür boyu birlikte dinlemeniz dileğimle...

Önemli Not : Biliyorsunuz, bu yıl Ocak ayından itibaren YTL kağıt paraların ve madeni paraların piyasadaki işlemleri bitiyor...Alışverişlerinizde para üstü alırken size eski para yutturmamaları için dikkatli olmanızı öneririm.

Not : PTT = Pijama Terlik Televizyon / ETT = Eşofman Terlik Televizyon

cdenizkent

Blog yönetiminden ricamdır : Bloğumda koyu siyah harflerle vurguladığım yerler lütfen yine aynı şekilde koyu siyah olarak çıksın. Teşekkürler...

Bu arada, blog yönetimdeki tüm görevilierin yeni yıllarını da kutlar; kendilerine sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim.

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..