Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

Biz burada ne yapıyoruz allah aşkına…

Biz burada ne yapıyoruz allah aşkına…
 

Bazen yazı yazmak size de anlamsız ve saçma geliyor mu? Bana geliyor…yaz yaz yaz, nereye kadar, ne için, neden, kimin için diye düşünmediğim olmuyor değil.  

Böyle zamanlarda duraksıyorum,  aklıma ne konu geliyor, ne yazı başlığını kurgulayabiliyorum, ne de içeriği, bir tutukluk hali hasıl oluyor.

Yazmaya sevdalı insanlar aklıma geliyor, “ya bunlar da ne diye deli gibi yazıyorlar, nasıl duraksamadan yazabiliyorlar” diye de hayıflanıyorum. O yazma sevdalılarını da anlamsız bulmaya başlıyorum.

Ne fena bir durum bu!

Epeydir bu halimi sorguluyorum, aslında yazmak istiyorum da elim klavyeye gitmiyor.

Yorgunluktandır diyorum, bazen geçiştirebiliyorum. Bazen de “ya ne yazacaksın şimdi, siyaset mi, ekonomi mi, yaşam mı, amaç ne, hedef ne” diyerek kendimi yazmaktan soğutuyorum.

Öyle geliyor ki, tüm konular tükenmiş sanki.

Hayat sadece siyasetten, ekonomiden ibaretmiş gibi niyeyse kendimi bunları yazmaya odaklamışım. Başka bir alanda yazamam diye düşünüyorum.

Edebiyat yapamam, hüznü, sevgiyi v.s duyguları çok nadiren paylaşırım, tarihi sevmem, magazini bayağı bulurum, ilişkileri anlatmak dedikodu yapmak gibi geliyor, psikolojiydi, bilimdi sıkıyor, birazcık sosyoloji, biraz da ondan bundan saçmalama, işte hepsi bu.

Öfkelendiğimde daha çok yazmaya hevesli oluyorum, ancak bu defada tespit yapmaktan öteye gidemiyorum, öfkemin nedenini tespit ediyorum, ee sonra, çözümü? Bu durum daha çok siyasi konularda oluyor. Anarşistliğim bir parlıyor, sonra da anında sönüyor.

Vatan kurtaran blogger ! Kim takar seni, her yanın yazı olsa ne yazar?

Böyle zamanlarda aklımda hemen şu çağrışıyor…“pabucumun blogcusu”. Kendime söylüyorum, aman üstünüze felan alınmayın, zira hiç teselli modumda değilim.

Bir zaman profilimde “yaşamdan edindiğim tecrübeleri ve bilgileri paylaşmak istiyorum” diye kendimi tanıtmıştım. Ne saçmalık…

Şimdi profilimde “bir ters, bir düz” yazıyor…doğru olan da bu, beni daha iyi tanımlıyor.

Çünkü sabit fikirlerim yok, değişkenim, bugün ak dediğime yarın kara diyebilirim, eğriye eğri doğruya doğru şimdi, ne yalan söyleyeyim. Ne de olsa ikizler burcuyum, biraz tuhaf anlayacağınız? bir öyle, bir böyle…

Neyse dağıttın Melahat, hemen topu taca at…

Velhasılı kelam; biz burada ne yapıyoruz allah aşkına, bi deyiverin bana. 

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..