Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

Biz değildik. Hepimizdik!

Biz değildik. Hepimizdik!
 


O mutlu akşamın sabaha yakın saatlerinde kaleme aldığımız eymir buluşması yazımız. Heyecanımızın henüz mürekkebi kurumamış dumanı üstünde sıcacık ifadeleriydi!

Önce A-siyazar arkadaşımız bir kaç dakika sonra ben ve Uyanır uyanmaz kaleme sarılan Pirmete abimiz en nihayet güzellik uykusunu tamamlayan Neşe Evrim olmak üzere çoşkumuza sığamıyarak sırayla ne denli mutlu olduğumuzu sizlerle paylaşmaya çalıştık.

Ben ve diğer arkadaşlarımın yazılarına gelen yorumları incelediğimde bir çok arkadaşımızın şakayla karışık olsada neden bizim haberimiz olmadı ve "yaaa çok kıskandık" serzenişlerini gözlemledim.

Haklıydılar aslında.

Dondurucu soğukların yaşandığı bir mevsimde başka illerden katılımlarının olması dostlukların gerçek ispatıydı.

Sayın Pirmete abimizin bir ay öncesinden duyurduğu eymir buluşması çırpınışları takdire değer bir incelikti.

Ancak çağrıların bazı gözlerden kaçtığı bir çok arkadaşımızın ''tüh ya'' sözlerinden anlaşılıyor!

Geçmişte benim katılmadığım 26 mayıs eymir ve sonrasında İnönü buluşmaları maceralarını ballandırarak anlattıklarında bende aynı duyguları yaşamıştım.
Ama sayın Talip Bölükbaşı beyin pilav günleri davetiyle teselli buldum.

Belirtmem gereken bir husus varki sohbetlerimizin olmazsa olmaz konusu emin olunuz ki hepimizdik!

Yani sizlerdik.

Her bir arkadaşımız yakınen takip ettikleri yazar arkadaşlarından bahsetmekteydi.
durum böyle olunca sadece benim hatırladığım en az onlarca kişinin adı geçti.
ve çok ilginçtir. tek bir olumsuz söz gelmedi kulağıma.

Belkide şahit olduğum içerisinde dedikodu barındırmayan tek toplantıydı bu.
Blog yazarlığının gerektirdiği tüm kurallar anlatıldı tatlı dille!

Hiç kimse eleştirilmedi!

Örnek olsun tüm dünyaya.

Adını yadettiğimiz Bir çok blog yazarı arkadaşın isimlerinden bahsetmek istemiştim ama unuttuğum isimler olur kaygısıyla yazmamayı daha uygun buldum!

O kadar çoktular ki isimlerini sayfama sığdırabilmem mümkün değildi!

Bir çok arkadaşımız kendilerine has özellikleriyle anılarak yanımızda hissedildi.
Dostlukların önemi vurgulandı.

Çünki Milliyet blog yazarları arasında hiç bir kaba kelimeye rastlanmadı bu güne kadar.

Yorumlar genellikle merhaba diye başlamakta ve sevgilerimle sözcüğü ile bitmekteydi.

Örnek bir davranış değil mi?

Sizler orada her köşedeydiniz, Sadece otoparkta araçlarınız yoktu.

Bir sonraki buluşmayı sizlersiz düşünemedik.

Dostlukların olduğu heryerde..............

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..