Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Biz hammal mıyız? (Ve Editörya'nın yanıtı)

Biz hammal mıyız? (Ve Editörya'nın yanıtı)
 

Bugün en çok okunan bloglar listesine 1 haftadır bakıyorum, bakıyorum...artık sormanın zamanı geldi de geçti bile?

Genç bir arkadaşımız, Kadir Türkarslan...1982 doğumlu 07.07.2011 de Milliyet Blog'a üye olmuş.

Hoş gelmiş, sefalar getirmiş...kalemine kuvvet, kendisine başarılar diliyorum.

Bugün 18.07.2011...Arkadaşımız MB'a geleli 11 gün omuş.

Toplam 6 adet blog yazmış...mikroblog diye tanımlayabileceğimiz kısa bloglar.

6 adet blogunun tamamı 1 haftadır "bugün en çok okunanlar" listesinde!

Milliyet Blog'da yıllardır emek veren tanınmış, tanınmamış pek çok yazar var, harika yazılar var...güncelinden tut şiirine kadar.

Bu arkadaşlarımızın günahı nedir ki şimdiye kadar bir kere bile olsun "bugün en çok okunanlar listesi" ne girememiş!!!

Bugüne kadar hiç mi güzel bir yazı yazamamışlar, hiç mi okunmaya değer bir yazı üretememişler?

Yoksa bizler Miliiyet Blog'un hammalı mıyız?

Bunca yazarın, bunca yazı emekçisinin taltif edilmeye hiç hakkı yok mu?

Birileri bana açıklasın lütfen!!!!

Ayıp oluyor, çok ayıp...üstelik haksızlık!!!


Not:

Kadir Türkarslan kardeşim'in ne şahsı ile ne de yazdıkları ile hiç bir problemim yok, kendinden peşinen özür dilerim.

Hammalları da tenzih ederim...emek yoğun, kas gücüne dayalı çalışıp, akşama kadar ter döküp üç kuruş temiz para kazanmak için uğraş verirler. Bu anlamda söyledim. Yanlış anlaşılmasın!



******* EDİTÖRYA'NIN AÇIKLAMASI *********

Konu ile ilgili olarak, bugün (19.07.2011) Başak Hanım'dan aldığım yanıt için öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum.

Gelen açıklamanın genele ilişkin olan kısmı aşağıdadır. Ben kendilerine şahsi yanıtımı verdim.

"Beran Hanım merhaba,

Son yazınızı okuduk. İnanın böyle bir yazı okumak beni çok üzdü. Çünkü bu yazıda bahsettiğiniz sorunu bir mail ile bize sorabilirdiniz......................

Şimdiye kadar sitedeki editörlerden öneriler dışında hiçbir alanda manuel bir müdahalede bulunmadığımızı en iyi bilenlerden birisi sizsiniz. Bahsettiğiniz alan da yalnızca istatistiklere bağlı olarak çalışıyor. Adı geçen yazarı ilk kez sizin yazınızda duydum. Bahsettiğiniz alanlarda manuel hiçbir çalışmamız olmadığı için, sık sık kontrol ettiğimiz bir alan değil. Bugüne kadar sitede hiçbir yazar bu şekilde “kayırılmadı” zaten herhangi bir site bir yazarı kayıracak olsa, “haftanın en çok okunanları” alanını sadece bu yazarla kapatmak gibi göze batacak bir şey yapmaz kanımca.

Yazıları okudum. Bu kadar tıklanma alacak herhangi güncel bir ifade ya da Google’da çok çıkacak bir kelime geçmiyor yazılarda. Bir sorun olduğu belli. Teknik arkadaşlarımız konuyu inceliyorlar. Aklıma tek gelen, bu yazar bir öğretmen olduğu için okulundaki öğrencilerin böyle yoğun bir tıklama yapmış olacağı.

..........................................................................



 

 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..