Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Ben geldim yine ama hatırlayan var mı?

Uzun süredir yazmıyorum buraya bir zamanlar alışkanlığımdı buraya yazmak ama bırakmak zorunda kalmıştım. Yazmaktan hoşlanan bir insan olarak kendime diyorum ki “Tilkinin dönüp geleceği yer Kürkçü dükkânıdır” benim için de öyle oldu. Ama ne yalan söyleyeyim buranın pek tadı kalmamış ya da ben yeni atmosfere alışamadım. Yeni yazarlar eklenmiş, eski günlerdeki yazarları göremedim falan işte. Sabahleyin bir yazı yazdım aslında ilk dönüş yazım bu olsun isterdim ama çok canımı sıktı, ÖSYM o an öyle çıktı yazı da işte. Okumak isteyenler için o yazıma aşağıda link var. Uzun lafın kısası burayı, yazmayı, eleştirilmeyi, eleştirmeyi, buradaki büyüklerimden laf duymayı özledim ve ben geldim. Bundan sonra sık sık beni yazılarda göreceksiniz. Eski heyecanlı günlere tekrar dönme dileğiyle ben geldim Selamun Aleyküm. http://blog.milliyet.com.tr/oSYM_den_skandalar_serisine_bir_yenisi/Blog/?BlogNo=316507
 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..