Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '11

 
Kategori
ÖSYS
 

ÖSYM’den skandalar serisine bir yenisi

ÖSYM’den skandalar serisine bir yenisi
 

ÖSYM


ÖSYM’den Sıkandalar Serisine Bir Yenisi Özellikle bu yıl sıkandalar serisi yaşadık ÖSYM tarafından. Ben bir öğrenciyim ve her gün “Mağdurum da Mağdurum” diyorum da başka bir şey demiyorum. İşin şakası bir yana işin gerçekten cılkı çıktı. Kopya soruşturmaları, şifreli kodlamalar, cevap optiklerinin kayıp olması falan filan daha 3–5 tane daha skandal. Ya yeter artık diyorum ve ben öğrenciyim şu an sınav sonuçlarını bekliyorum bıktım diyorum. Bu yazıyı okuyan ve sınav sonucu bekleyenler beni daha iyi anlar bu kadar da olmaz diyorum. 

Başbakanın dediği gibi süreci iyi yönetemeyen Ali Demir iyi yönetememekle kalmadı içine etti. Medya da yer almıyor ama 1 haftadır bir sınav sonucu skandalı yaşanıyor. Sınav bitiminden sonra 15 Temmuz son gün dediler bekledik 15 Temmuz’u ama sonuç yok. Sonra bir haber çıktı 22 Temmuz Perşembe diye haberler çıktı. Hay ben böyle işin diyen binlerce öğrencinin arasına girdim. Sonra bi haber yayıldı. Hafta sonu en geç pazartesi. Hemen heyecanlandık sonuçlar açıklansın diye. Ya Allah aşkına böyle mantık olur mu? En geç pazartesi. Yuh artık diyorum. Ya Pazar de ya cumartesi de ya pazartesi ne demek en geç pazartesi. Senin bu konu ile ilgili profesörlerin yok mu Sayın Ali Kaptan. 

Sevgi ile nefret arasında ne kadar ince bir çizgi var dimi Ali Kaptan. Bu kadar kolay işte kendinden milyonlarca insanı nefret ettirmesi Ali Kaptan. Ya senin internet siten var değil mi? Niye araya atılan sallama haberler ile öğrencinin umut tacirlerinin pazarına sürüyorsun. Koy internet sitene bir duyuru şu tarihte şu saatte LYS sonuçları açıklanacaktır kimseye itibar etmeyiniz diye biz de neyi beklediğimizi bilelim. Neyse sanırım bu sezon da orada Ali Kaptan falan kalmaz inşallah. 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..