Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '20

 
Kategori
İlişkiler
 

Bizi Birileri İstesin

On kişiye -tırnak içinde- asılıyoruz dokuzu kapıdan kovuyor; abaza mıyız sapık mıyız tövbe tövbe!

İlişki, tanıma, tanışma süreçlerimiz hiç hoş değil.

Bizi birileri istesin istenip istenmediğimizi bilelim.

Biz istemeyelim bakmayalım, söylüyorsun hayır diyor, moralin bozuluyor.

Saçma sapan adetler alışkanlıklar, kız evi naz eviymiş, oğlan kızın peşinden gidermiş falan.

İsteyip de benimle evlen diyecek hali yok hal tavır konuşma.

Kız tavlama diye bir kavram var. Tamam kendini beğendirirsin de karşıdan bir ışık olduktan sonra.

Kadın erkek ilişkilerinin özellikle başlangıç kısmı bazı hallerde çok çirkin, sağlıklı bir tanıma, tanışma ve ilişki için istendiğimizi bilmemiz lazım.

Seninle tanışmak konuşmak isteyen bir şekilde sana yakın olur zaten. Tanışmak konuşmak istiyorsun hoş olmayan manzaralar ortaya çıkıyor, iki taraf da üzülüyor, nasıl bileceğiz bizi istediklerini.

Tanışmak isteyenlerin birbirlerine doğal bir şekilde yaklaşması sağlanmalı. Yani biz birilerine gidip söylemek zorunda kalmamalıyız; çünkü isteyip istemediğini bilmiyoruz ve tatsız durumlar yaşıyoruz.

Tanışma anlamında birine bir şey söylemek zorunda olmayalım. Hayatın akışında yakınlaşma tablosu oluşuyor görelim. Sonra zaten tanışma kendiliğinden gelir.

Ben hayatımda kimseye seninle tanışmak istiyorum demedim. Bazılarının bana yakın durmaya çalıştıklarını hissedince iletişim kurdum ve hiç yanılmadım hepsi de beni isteyenlermiş. Yani sizi isteyen sizi buluyor ya da siz birini istiyorsanız onu buluyorsunuz.

Tanışmamış konuşmamış bir ilgin bir beraberliğin olmayan birine gidiyorsun tanışmak istiyorum diyorsun. O da kimsin nesin diye affedersin ağzına… İş mi bu yani şimdi.

Normal hayatını yaşa bakalım kimler sana yaklaşacak.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..