Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '14

 
Kategori
Blog
 

Blog imamımız vaazlarına başladı!

Sevgili hocamızın Milliyet Blog imamı tayin edildiğini birkaç ay önce sizlere duyurmuştum değerli inananlar!

Günübirlik vaazlarına başladı okuduğunuz üzere!

Ben de Facebook'ta bu görevi layıkıyla yerine getiriyorum!

Gayemiz herkesin cennete gitmesi!

Ama zor iş!

Mesela geçen akşam tam 50 çevrim içi arkadaşıma laf yetiştirmekten bitap düştüm! Her kafada ayrı sorular

olunca yetişmek zor oluyor!

Millete cenneti göstereyim derken cehennem azabı yaşadım anlayacağınız!

Aynı durum burada da oluyor ve muhterem imamımız sıkıntıya kalıyor!

Sonra başlıyor "Entarisi dum dum yar!" demeye!

Hocamızı sıkmayalım!

O da bir beyin taşıyor!

O da uçmasın!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..