Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '18

 
Kategori
Blog
 

Blog'larda, "Takma Dişimi" Kaybettim. Göreniniz Var mı?

Blog'larda, "Takma Dişimi" Kaybettim. Göreniniz Var mı?
 

Dur hele, gitme
Sultanahmet Camiinde
5 nci basamağında bekle.
Bulamazsan, dert etme
Ara blog kategorisinde
Çaktırma kimselere

Lay lay lom’lu bloglarım var
Kılçıkları ayıklanmış
Bloglarım var.
İskenderiye  Feneri gibi şaha kalkmış,
Yanarlı dönerli, jorjetli pazenli
Su geçirmez, bol desenli Bloglarım var ,
İşim acele, bekletme beni
Ağaç etme beni Habur sınır kapısında
Çakarım ha.

Sevmem, bilirsin.
Hep bir şey götürdüler benden,
Sabahları ettik hep erken
Dur, gitme n’olursun
O şarkıdaki gibi, zırlatma beni
Gidesin tutmuşsa,
Seni tutan yok ya!

Git be yau
Tutan mı var?
Asılsan da asılmasan da
Bu  blog depo’ya gider.

İstersen, anma  beni,
Çek fişi, bitir işi,
Sallama mendil, sık dişini
Yağmurlar gelse de gelmese de
Islanalım yine birlikte,
Dert etme
Diyemiyorum işte.

Nar tanesi nur tanesi, bir tanesi
Blogların  sevimli Çingenesi
Fala baktı, çingen Sabişi:
“Terelellim, terelellim,
Önce spali’leri görelim
Çek  bir blog üstü, az kuru
Yanında olsun biraz da piyaz
Bu pilav  fazla su kaldırmaz”

“Bir üç görürüm ama,
Üç afta mı desem, bir afta mı
Bizim kıkırdak Septuze’nin
Kıkırdağı gitmiş, değirmen kıçlı
Yağ yakan Dizel motoru gibi ateşli
Bir blogcu var peşinde
Boyu, ahan da bu kadar
Epten yürekler yakar,
Sızma  zentinyağı gibi, sızmış içine
Benzetiyor seni William Holden’e”

“O  şahıs seni bloglarda arar
Kalça desen,  Bartın şadırvanı  gibi görkemli,
Kaş desen, Madonna’nın don lastiği gibi kavisli
Gece gündüz görüyor seni düşünde
At bi 20 lik, sonunu sülüyeyim
Abe sen ne güzelsin, ağzından öpülesin.”

“Bir üç görürüm, derim üç vakte kadar
A be gözün çıka, nerde bizim paralar
İşte böyle böyle, allı morlu bloglar
Editörler cımbızlarla ayıklar”

Sonracığıma
Falcıya da itibar yok anacım
Sen, sen ol, sızlanma
Bi eşeğim bile yok diye.
Vay anasını, reva mı?
En iyisi kurul Blog köşküne
Tüttür bir nargile,
Bak tepelerden tepelere
Kes ahkam gelene gidene
Ver ilan Blog Hanesine
“Takma dişi kaybettim”diye
Burası blog hanesi bre,
Öyle yürüyor kervan
Kalmadı dizlerde derman
Deme,  alakası ne
Bulunur gelir elbette,
Millet  n’apsın senin dişini
Yeter ki bülüğünü kaybetme
Atlıya eşekliye selam verme.
Bloglardan gideceğim diye.
Tutturmuşsun ha bre.

Len gitme diyorum, laf dinlesene
Kızdırma  beni, çakarım ha!
Senin dişine de, kuşuna da ha !
Durup durup kafamı bozma
Hoppala cuppala
İki kuruş on para

Çak çakmağını
Yak sigaranı
Semaveri alıştır
Maşa salıp karıştır,
Küskün ile barıştır

Bloglara çulsuz geldin
Çullu mu gidecen lo
Bu ne biçim blog aşkıdır lo
He bebo, he bebo

Şair Namdan Nami ne demiş?
"Sözü  yerinde  söyle, demiri tavında döv
Öveceğin adamı, iyi tart da öyle söv
Yüzüne tükürmezsen, onu iltifat sanır
Eşeğe gem vurmayın, kendisini at sanır"

Ula Şemo, ula Ahmo, ula silo
He bebo, he bebo
Gurbanin olim lo.
Deyversenize  biyo.
Bu herif  ne  demek istiyo !
Ört ki, ölem lo!

 

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..