Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Küresel Isınma
 

Blog yazarı arkadaşlarıma son çağrım

Blog yazarı arkadaşlarıma son çağrım
 


Küresel ısınma için bizler hepimiz birlik olmaya karar vereceğimiz, en azından birer fidan ekeceğimiz çabası içindeyken çok yoğun bir talep gelmedi ..Ben tek tek bana desteğim diye yorum yazan arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum ..

En azından Sayın Yusuf Aysan arkadaşımız,kendi bir kampanya üstlendi Biz ayrı o ayrı olması mantık açısından uygun olmayacağını , birleşirsek birşeyler yapılabileceğini düşündüm ..

Ben de arkadaşıma destek olacağım http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=33512 Bana yazan arkadaşlar bu kampanyaya dahil olmayı arzu ederlerse, arkadaşımızın listesine isimlerini eklemiş olurlar Böylece amacımıza ulaşmış oluruz ..Ben eminim benden çok daha güzel organize edecek ve bu işle ilgilenecek..

Dünya bir tane ve hepimizin birircik mekanıdır .. Farklı eylemlerde gene çağrıda bulunacağımdan emin olabilirsiniz..Ama bu hep dünya için birlik adına,dayanışma adına yapılacak..

Adları yazılı arkadaşlarıma destekleri ve yorumları için çok çok teşekkürler ..Sizlerle bu kampanyada birleşmek üzere diyorum ..


Sayın
Melda
Özlem Ertan
Hasan Arslan
Rukiye Güngör
Ümit İpekçer
Pınar Sezgin
Elif'çe
Harun Deniz
Ali Gülcü
Bahar Şimşek
Müyesser Saka
Serap
drgayemm
Ohannis
Yusuf Aysan
Baver Ergun
Latif
Tuncay Erciyes
akar
Gül'ün içinden
N.Filiz Bozkurt
Alp Tuncer
Ebru Batur
Özge Dinç
Feyhan
Erhab Tığlı
Ada Mercan
Hakkani

Saygılarımla

resim: : www.msxlabs.org/.../16815-hayatimiz-agaclar.html

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..