Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Blog Yazarları Antolojisi çıkmıyor mu?

Blog Yazarları Antolojisi çıkmıyor mu?
 

Blog Yazarları Antolojisi tabii ki çıkacak!


Çıkmaz olur mu? Peki niye ses seda çıkmadı uzun zamandır? Açıklayayım:

Sevgili arkadaşlar, "Milliyet Blog Yazarları Antolojisi" olarak çıkarmayı düşünüyordum. Tüm alt yapı çalışmalarını, en kaliteli matbaalardan birini hazırladım.

Milliyet Gazetesi'nin değerli yöneticileri destek verselerdi, bugün itibarıyla Antolojiler siz değerli Blog Yazarlarına ulaşacaktı.

Milliyet yetkilileri, benim böyle bir antoloji çıkarmama destek vermediler. "Milliyet" isminin kullanılmasını da istemediler. Bunu anlayışla karşıladım ve projemin tarihini biraz gerilere aldım.

Neden mi? Böyle büyük bir proje, Milliyet'in desteği olmadan hemen gerçekleşmez. Bu yaştan sonra rezil olamam. Tanıtılması ve yeterli katılımcı yazar sayısına ulaşılması gerekiyor. Bunun için de ONPUNTO, AZBUZ, Blogcu, Blogger başta olmak üzere diğer blog sitelerinde yazanların yazıları da antolojiye alınacak.

Netice olarak kendi web sitemi geliştiriyorum. Web sitem tamamlanır tamamlanmaz ANTOLOJİ ile ilgili tanıtıma geçeceğim. "Milliyet Blog Yazarları Antolojisi" iznini alamadığımıza göre isim, "BLOG YAZARLARI ANTOLOJİSİ" olacak.

Benim için ilk etapta MİLLİYET BLOG YAZARLARI söz konusu. Onların antolojiye ilgileri ve kitap satın almaları yeterli olursa başka arayışlara gerek kalmayabilir.

ANTOLOJİ 656 sayfa, parlak kuşe kâğıda, her sayfası çok renkli ve grafikli olarak basılacak. Kapağı da sert mukavva ve üzeri çok renkli mat selofanlı, kuşe kâğıt ile kaplı (sıvama) olacak. Ebadı da 17 x 24, 5 cm. 320 Blog Yazarı için yer var Antoloji'de. Her yazara 2 sayfa ayrılıyor. Kendi resminizi, biyografinizi, istediğiniz başka resimleri de grafik yaparak yerleştireceğiz.

Daha önce bu antolojinin basılabilmesi için her yazarın tanesi 17 YTL'den 10 kitap alması gerektiğini hesap etmiştim. Fakat birçok arkadaşımız 10 kitap alamayacağını belirtti. 1-2 antoloji alabileceklerini yazdılar.

Tekrar bir düzenleme yaptım. Birkaç internet yayıneviyle temasa geçtim. Yazarlarımızın alımından geri kalan kitaplar yayınevlerinde ve kitap fuarlarında açılan standlarda satışa sunulacak. Herkesin 10 antoloji alma mecburiyeti ortadan kalkıyor böylece. Yeni düzenlemeye göre isteyen istediği kadar sipariş verebilecek. Ama ne kadar çok sipariş olursa fiyatlar da o kadar az olacak.

Bu konularda daha geniş bilgi almak ve yazılarınızı göndermek, örnek sayfaları görmek için 23 Ocak 2008 Çarşamba gününden itibaren web sitemi ziyaret edebilirsiniz.

http://www.mustafamumcu.com

Büyük konuşmayayım ama piyasadaki en kaliteli kitaplardan biri olacak. Belki de 656 sayfası çok renkli ve kaliteli tek kitap olacak.

ANTOLOJİ'nin siz değerli arkadaşlarımıza dağıtımı Haziran-Temmuz aylarında İzmir merkez, Kuşadası veya Çeşme'de yapmayı tasarladığım muhteşem TANIŞMA TOPLANTISINDA yapılacak. Toplantıya katılmayanların da adreslerine kargo veya posta ile gönderilecek.

Şimdilik bu kadar. Antoloji ile ilgili yeni bilgileri web sitemden takip etmenizi rica ediyorum.

Herkese saygılar, sevgiler.

Mustafa Mumcu, 20. 01. 2008 / 21:00
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..