Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Blog yazarlığı

Blog yazarlığı
 

Aslında muhattabım MB yetkilileri ancak hem ilk blogum olması adına diğer arkadaşlarla paylaşmak istedim, hem de benim gibi bu konuda bilgisiz ancak meraklı ve ilgili arkadaşların da aydınlanması adına burada dile getiriyorum.

MB ana sayfasında sağ taraftaki "Günü Yorumlayanlar" penceresi altındaki yazılmış bloglar hangi kriterlere göre hangi sürelerde orada duruyor. Çünkü, sol taraftaki "Bloglar" başlığı altındaki blog yazıları anladığım kadarı ile her yeni blog yazıldığında bir aşağı kayıyor, dolayısı ile her yazılan blogu görmemiz mümkün oluyor. Ancak sağdaki pencere de 3-4 ve hatta 10 saat önce yazılmış bir blog sürekli orda durabiliyor.

Bu aradaki kalış süresi farklılığı blog yazarının okuyuculara ulaşma şansını doğrudan etkiliyor. Gerçek anlamda bu konuda hangi kriterlerin baz alındığını çok merak ediyorum.

Beni ve bu konuyu merak eden birçok blog yazarını aydınlatma adına hem blogumu yayınlarsanız hem de bizleri bilgilendirirseniz çok memnun olurum.

Saygı ve sevgilerimle.
 
Toplam blog
: 4
: 1586
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

1975 mersin doğumluyum. Çukurova ünv. gıda mühendisliği bölümü mezunuyum. Kamu kuruluşunda 14 yıldır..