Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Blog yazımız ses getirdi!

Blog yazımız ses getirdi!
 

01.01.2011 tarihinde kaleme aldığım blog yazımda İzmir Narlıdere'deki jeotermal sorununa değinmiştim. ''Jeotermal dağıtımında Narlıdere'de ayrımcılık mı yapılıyor?'' başlıklı söz konusu yazımın bir yerinde, ''Bu ayrımcılığı farkeden halk homurdanmaya başladı. Bir araya gelindiğinde bu konu yüksek sesle konuşulur oldu. Belediye Başkanı Abdül Batur'un Narlıdere halkı arasında ayrımcılık yaptığı iddia edilerek imza kampanyası başlatılacağı söyleniyor, '' demiştim. 

Bu yazımız üzerine Başkan Abdül Batur, benim de aralarında bulunduğum bir grup Narlıdereli ile makamında görüşerek jeotermal ile ilgili sorulara yanıt verdi. 

Sorulan sorulara başkanın verdiği yanıtlardan çıkan sonuç hiç de iç açıcı değil. Başkanın verdiği bilgilere göre jeotermal ile ısınma İzmir ve Narlıdere için artık bir hayal. Kaynakların yoğun olduğu sanılan Balçova Ilıca bölgesinde yapılan sondaj çalışmalarından olumlu sonuç alınamamış. Milyarlar harcanarak açılan kuyulardan normal su çıkınca ümitler tükenmeye başlamış. 

Başkan Batur'un söylediğine göre bir ay kadar sonra jeotermalle ilgili son karar verilecekmiş. Jeotermalden ümit kesildiği takdirde Balçova ve Narlıdere'ye doğalgaz boruları döşenmeye başlanacakmış. 

Bu sonuca üzülmemek elde değil. Birilerinin bu işte birilerinin ihmali ya da tezgahı var mı bilmiyorum ama jeotermal, doğalgaza yenik düşürülüyor. 

Kendi enerjimiz varken ithal gaza teslim ediliyoruz. 

Avuç dolusu dolarlar yurt dışına giderken biz jeotermalden yararlanamıyoruz. 

Bu oyunu tezgahlayanlara yazıklar olsun' 

 

 

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..