Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
 

Blog yazmak bağımlılık yapar mı?

Blog yazmak bağımlılık yapar mı?
 

Çok okunmak ve çok yorum almakla ilişkili tabi ki.
Blogkolik olmanın zararları da yok değil!
Hoş ironiler yaşamış yazarlarımıza sabırlar diliyorum.
.....!
On dakika oldu hala yazım çıkmadı yayına.
Kategorimi değiştirsem?
Yoksa konu sakıncalımı görüldü?
Ama aynen öyle olmuştu, gözlerimle gördüm akşam haberlerinde.
Neyse biraz daha bekleyeyim.
Çayım ne oldu yavvvv?
-Altı kaynadı demleyim mi?
Bekleyemem sallama çay olsun.

Dikkatim dağılsın!

Bak tv de ne başladı
Sesini kıs biraz kafam karışıyor.
Bu programı çok severdin.
Dur son bir daha bakayım bilgisayarı kapatacağım.

-Gözlerine yazık.

Yine yok yavvv.

O saatten beri tam beş blog girmiş yayına!

Dur bir daha okuyayım, tamam işte ne güzelmiş ya.

Hata bunun neresinde?

Anladıııım fotoğrafta sorun var.

En iyisi silmek, karikatür resimlerden koyayım.

Mizah yazsana kardeşim, ne karışıyorsun etliye sütlüye?

Mutlaka haddini aştın yine!

Ya da taslak aldıklarımdan birisiyle değiştireyim.

Peki onun yayınlanacağı ne malüm.

Red edilenlerden birisini yumuşatsaaam.

İşin yoksa beş saat uğraş.

Hazır olanı beklemek en iyisi.

Öffffff kafam iyice karıştı.

Ben dolaşmaya çıkıyorum.

Dikkatim dağılsın!

-Gelirken markete uğrar mısıııııın?

Kasada sıra olursa aldıklarımı alışveriş arabasında bırakır çıkarım.

Eve çabuk dönmem lazım.

Dolmuş ta amma külüstürmüş!

Gidiyim mi gitmeyeyim mi diyor!

Şoför beyyy?

-Buuuuyrun, yirmi milyon üzeri sizin miydi?

Yok yok, bişey yok, tamam tamam gaza bas sen.

Ev telefonu da cevap vermiyor hay Allah.

Neyse Ahmet'i arayayım.

Aloooo canıııım, bir ricam....

Söyle kanka.

Bilgisayarın açık mı?

Yok yan odadayım.

Bi geçiver Milliyet tıkla, sonra en üstteki blog tıkla.

Sayfa açıldı mı?

Yazım çıkmış mı, bir bakıver.

Şarj bitecek çabuk ooool.

Yok çıkmamış.

Bir çıksa tavan yapacak, çok umutluyum.

İyice baktın mı, arka sayfalara falan?

Abi yok, yok, yok.

Editörden öneriler bölümüne bakıver bir de.

Valla çıkmamış.

Markete uğrayacaktım sahi.

Dikkatim dağılsın.

Beyefendi sıranızı alabilir miyim?

Özelliğiniz nedir?................!

Şoför beyyyy?

İnecek mi var?

Tamam bişey yok, çok yavaş gidiyorsunuz da!

Cık cık cık, uçak mı bu?

Heeey apartman görevlisi beeeey, asansörü silmenin zamanı mı şimdi?

Sabahtan beri işiniz neydi?

Sinirlisiniz beyim, bu gün?

Geç içeri, ben çıkarken sen silmeye devam edersin.

Çıkmamış hala, en doğrusu yine taslak al yapmak.

Dikkatim dağılsın!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..