Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Haber
 

Blogcular için 20 püf noktası/ Milliyet com.tr/ Öneriler

Blogcular için 20 püf noktası/ Milliyet com.tr/ Öneriler
 

!!!!!!!! Sizce ne olabilir? Resim internetten alıntı


Uygulaması çok da zor olmayan; getirisi olabilecek püf noktaları için teşekkürler Milliyet com.tr

Karınca kararınca benim de eklemek istediklerim var.

Faydası olur mu? Olmaz mı?

İşte o hiç belli olmaz.

Terzi kendi sökünü dikmeye fırsat bulamazmış.

Bunu da unutmamak gerek…

Önce karar vermelisiniz; klavyeniz kimin emrine amade olacak?

Sürümden kazanmak mı; okur kalabalığı mı?

Alkışlara boğulmak mı?

Yorum borsasına yatırım yapmak mı?

Ah ne güzel yakışmış; senden büyük yok! Satırlar beni hüngür hüngür ağlattı. Karalar bağlattı. Önderim; starım benim; senin sayfana her gelişimde terliklerim ayağımdan fırlıyor. Gözbebeklerim fal taşı gibi açılıyor.

Sen benim takımımı tuttukça; benim ruhumu okşayan nağmeleri kulaklarıma fısıldadıkça kulun kölen olurum senin… Gibi iletiler tercihiniz ise işiniz kolay…

Yapmanız gereken tek şey; ısmarlama yazılar döşenmek…

Hani aile bireylerine sevdikleri yemekleri pişirip sunduğunuz gibi…

Yüzde yüz garantisi yok tabiî ki aile bireylerinin hepsini bir öğünde mutlu edebilmek dahi her zaman mümkün olamıyor.

Fire oranını az da olsa hesaba katmalı.

Yok, arkadaşım ben aklıma geleni, doğru güzel bulduğumu; önemli olduğuna inandığımı yazarım.

Ödülüm: İster tokat yemek, ister alkış almak isterse çarmıha gerilmek olsun yolumdan şaşmam.

Ya da…

Yapıcı art düşünce içermeyen eleştiriler dahi beni zıvanadan çıkarabilir. Eğilmem bükülmem kart ağaç misali…

Kırılırım; gök salmışım yerimden oynarsam yapraklarım sararır.

Görebildiğim kadarım…

Her ne kadar… Sapına kadar…

Mükemmel bir blogcu olsanız bile sevdiklerinizin adına sayfanızda yer vermeyin kendinize saklayın.

İnsanoğlunun belki de en acımasızca mücadele taktiği etik olmayan davranışlarına maruz kalma ihtimaliniz çok yüksek.

Dört seneye yakın bir deneyimden sonra… Artık çok iyi anladım.

Hedef tahtası olabilirsiniz.

Sevdiklerinize atılan oklar; sizi de bulacaktır.

Zaten amaç da budur.

İyi olmak farklı olmak; diğerlerinden farklı bir kokuya sahip olmak…

Sanıldığı gibi yeterli olmaz hatta hak etmediğiniz gereksiz saldırıları coşturur.

Sayfanıza gerçek resminizi koymanız; gerçek isminizle yazmanız sanıldığı kadar size zarar vermez.

Siz siz olun hangi sitede yazarsanız yazın.

Sevdiklerinizin sakın ola adını anmayın.

Tek başınıza olmasanız da…Gibi görünün.

Rahat edersiniz.

Hadi o zaman yolunuz açık, klavyeniz her daim özgün fikirlerinize amade olsun.

21. Temmuz 2010 Çarşamba

İnternetli Köyden Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..