Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '10

 
Kategori
Spor
 

Makineli tüfek

Makineli tüfek
 

Sinek sıklet dünya şampiyonu namağlup Suzi Kentikyan, eşinin adı Şansyaver.Resim internetten alıntı


Boks maçları ve kazanmalar kaybetmeler berabere kalmalar…

Gündelik yaşamdaki mücadeleler…

Birbirleriyle hiç mi hiç alakalı değildir; derseniz

İnanın; yanılmış olursunuz.

Spordaki mücadele: yaşamdakinin tıpkısının aynısıdır!?

"İşi şansa bırakma" deriz.

Şans bize gülümser; “Bak sen şu işe der”

Şansın: İki atletten birini naniklemesi…

Diğerinin önüne kırmızı halılar sermesi…

Şans mıdır değil midir?

Ben sizlere; bu akşamki boks maçını aktarayım da…

Öyle mi değil mi karar sizin…

Tarih 17. Temmuz 2010 Cumartesi

Yer: Almanya/ Schwerin

Spor dalı: Boks/ Sinek sıklet

Atletler:

Suzi Kentikyan Dünya Şampiyonu 22 yaşında 50.8 kg 155 boyunda; Ermeni asıllı Hamburg doğumlu Alman vatandaşı.

( 25.Nisan 2010 Tarihli “Soykırım sloganlarıyla başlayan boks maçında; spor 2–1 kaybetti” adlı bloğumda size Suzi Kentikyan’ı ilginç taktiğini anlatmaya çalışmıştım. Boks eldivenli elleri 24. Nisan 2010 günü ön planda değildi. Dili mesai yapmıştı. “Bugünün benim için önemi çok büyük, hüzünlüyüm. Yıllar önce Türkler benim atalarımı katlettiler. Moralim bozuk…

Filan; filan fıstık…

İşte bu sözler puan veren hakemleri etkiledi mi?

Çünkü o akşam Alman rakibi güzel Nadia mükemmel bir dövüş çıkarmasına rağmen maçı kaybetmişti. Alman basını ve boks ulemaları Kentikya’nın galibiyeti hak etmediği konusunda mutabık kalmışlardı.

Kendi kendime bir oh çekmiştim; en azından…

Ama bu akşamki maç! Şansın: Böylesine taraf tutması karşısında; nerdeyse… Her neyse; biz gelelim bu akşamki şansın en cilvelisine…

Meksika’dan Alery Mucino 21 yaşında, 50.5 kg 160 boyunda; on bir boks maçının onunda nakavt etmiş rakiplerini…

Ve Suzi Kentikyan’a “Cesaretin varsa çık karşıma” demiş lâkabı makineli tüfek olan Meksikalı atlet.

27 Maçında namaglûp Suzi ve Meksikalı bu akşam karşı karşıya geldiler.

Birinci raunt berabereymiş gibi; ikinci raunt ise Meksikalının üstünlüğüyle sona erdi.

Üçüncü raundun başında; iki atletin kafaları birbirine çarptı.

Ermeni Asıllı Alman vatandaşı sinek sıklet şampiyonun kafası kanamaya başladı.

Görevli doktor müdahale etti; biraz uğraştıktan sonra kanı dindirdi fakat maçın hakemi “ Üzgünüm maçı sonlandırmak zorundayım; Atlet şampiyon Suzi bu halde kendini gerektiği gibi savunamayacaktır” dedi de ne oldu?

Bizim Suzi: 28. kez şampiyon oldu.

Nasıl oldu?

Üçüncü raunt değil de bu çarpışma birkaç raunt sonra olmuş olsaydı Meksikalı atlet maçı kazanmış olacaktı.

Üç raunt- teknik nakavt- sonunda bir şampiyonun; şampiyonluk kemerini kaybetmesi için yeterli olamazmış.

Meksikalı atlet her ne kadar rövanş istemiş olsa da…

Benim artık umudum kalmadı.

Suzi Kentikyan: Son sözü söyleyenle; yani şansla sıkı fıkı…

Garibim Meksikalı…

Başını ne zaman; nereye vuracağını kestiremezsen…

Yenemezsin.

Kentikyan gördüğün gibi yine paçayı kurtardı.

Kaynak: ZDF TV Spor Kanalı /Almanya

İnternetli Köy: Bugün yeşil tepelerinin bir kısmını yangına kurban verdi. Tam beş helikopter ve iki uçak yangını söndürmek için çabaladılar. Ben öylece seyirci kaldım ve resimler çektim.

İçim sızladı. Geçmiş olsun talihsiz köyüm.

Alev Meisel

17. Temmuz 2010 Cumartesi

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..