Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Blogdaki oyunlar

Blogdaki oyunlar
 

Blog, blog... Aman blog, canım blog, gönlümün sultanı blog. Nasıl yazsam, nasıl söylesem, kimlere dert yansam? Seni ilk gördüğüm günden beri yüreğimde bir ateş döner dururum. Bir blog derim ağzımdan bin blog çıkar.Nice sultanlar, padişahlar görmüşümdür de bir senin gibisini ilk görürüm.Kafesteki kuşlar gibi çırpınır dururum.Derdimden gün be gün eririm.

Hayatım, suyum, aşım, ekmeğim nem varsa sensindir.Seni bir gün değil bir saat görmesem ölürüm.Uğrunda ne savaşlar veririm, ne yeminler ederim ben.Hepsi feda olsun sana.Seni en çok ben severim.Ben yazarım, ben okurum, en güzel resimleri ben seçerim.Atlas kumaşlarla giydirir gibi giydirir süslerim seni, allar pullar sonra da karşına geçer zevkle izlerim.

Sana yan gözle bakanın gözünü oyarım.Hele sana kazara bir söz söylemeye çalışanın dilini, elini keserim.Senin iyiliğini sadece ben düşünürüm ömrümü yoluna adadığım.En güzel sözleri ben söylerim sana.Blog, blog...Aman blog, canım blog...

Bana bak blog, seni ben ve benim gibi binlerce insan oluşturuyor.Sana böyle methiyeler düzeceğimi sanıyorsan çok yanılıyorsun.Ben yazarsam varsın, ben yazmazsam yoksun.Sen bizden ibaretsin.Beni raitinglerine, reklamlarına, ucuz resimlerine alet edemezsin.Ayrıca yorumlarına, mesajlarına, tıklanmalarına da mahkum edemezsin.Ben senin elinde değilim, aksine sen benim elimdesin.Beni kandırmana asla izin vermeyeceğim.Anladın değil mi demek istediklerimi??Ayağını denk al blog kardeş.
 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..