Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Blogların onaylanması

Blogların onaylanması
 

MB de daha tazeyim. Daha almam gereken çok yol olduğununda farkındayım. Ancak yaklaşık bir aydır yazmaya çalıştığım blogda sıkıntım var. Girmiş olduğum yazıların onaylanması için çok uzun süre bekliyorum. Bir yazımın onaylanması 3 günü buluyor. Sıcağı sıcağına gündem ile ilgili yazdığım yazı da heba olmuş oluyor.

Editörlerede hak veriyorum. Yüzlerce hatta binlerce yazıyı kontrol etmek zorundalar. Tamam güvenilir MB yazarı olmadığımız için buna katlanmak zorundayız. Ama güvenilir yazar konumundaki bazılarının da yazdığı yazıları görüyor ve okuyoruz. Baştan aşağı hakaret içeren yazılar bile okudum bu bloglar arasında. Derdim güvenilir MB yazarı olmak değil. Sadece yazılarıma daha hızlı şekilde onay verildiğini görmek. Üç gün beklemek çok fazla bir yazının onayı için. Ne kadar çabuk onay veya red cevabı gelirse o kadar daha çabuk karşılık verebilir ve daha iyi yazılar yazmayı başarabilirim.

Şimdi '' Hey sen 3 günlük blogcu dur bakalım daha yenisin, daha on fırın ekmek yemen gerekir' ' diyenleriniz olacaktır, Ama bu da benim hissettiklerim. Blog içinde yayılım isteniyorsa ve bazılarının tekelinde kalmasıo istenmiyorsa yeni gelenlerinde şevkinin kırılmaması kanaatindeyim. Ben kaşınıyormuyum ne !

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 26.11.09
 
 

İstanbul'da doğdum,Edirne'de büyüdüm.Sonra İstanbul maceram başladı.Büyüdüm Edirne'ye üniversiteyi o..