Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '09

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bodrum'un içi bitmiş!

Bodrum'un içi bitmiş!
 

Bu aralar bütün arkadaşlarımla aynı konuyu konuşuyoruz. Bodrum merkeze girilmez kızlar haberiniz ola. Barlar sokağı ve çevresindeki esnaf her an taciz ve tecavüze hazır köpekler gibi bekliyor sizi.

Ne zaman bu hale geldi burası derken bir yaşlı amca bizi bilgilendirdi. Ekmek parasına Doğu’lu adamlar buraya geliyormuş. Burada işte tezgahtar falan oluyorlar ve de erkek grupları biçiminde kızların peşine düşüp laf atıyorlar. Ama laf atma deyince de öyle “Şşşşt fıstık” gibi eski tip masum lafları aklınıza bile getirmeyin. Baya altınızdan girilip üstünüzden çıkılıyor tam bir rezillik yani.

Ben hala anlamadım bu adamlar nasıl bu kadar rahat davranıyorlar diye. Yoksa o beşinci sınıf İngiliz kızlar mı bunları böyle rahat yaptılar? Barlar sokağı ve o civardaki popüler barlar (adlarını vermeme gerek yok) tam bir et pazarı. Girişiniz olur ama çıkışınız olur mu bilemem. Ne oluyor ne bitiyor anlamadım ama Bodrum’da sakın olan merkeze inmeyin, herkes paşa paşa kendi koyunda takılsın.

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..