Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '09

 
Kategori
Komşuluk
 

Bombacı

Bombacı
 

neden kesildiğini anlamayan asma


İnsanlara son zamanlarda bir şeyler oldu. Herkes herkesle dalaşmaya başladı. Bunun ender rastlananlarından biri de geçenlerde komşular arasında yaşanmış. Günlüğüme almadan yapamadım. Efendim komşu Fatma hanım bir sabah uyanmış. Komşusu Ayşe hanımın asması gözüne pek fena görünmüş. Almış eline baltayı kesmiş üzümlü asmayı. Bununla da yetinmemiş, ayıptır söylemesi naylon poşete de (Özür diliyorum ama gerçek) kakasını yapmış. Ayşe hanımı bombalamış. Ayşe hanımın bir şeyden haberi yok. Neden, niçin olduğuna bir türlü anlam verememiş. Olay mahkemeye intikal etmiş. Fatma hanım akıllı kadın hemen psikiyatri servisinde kendisini 15 gün dinlenmeye çekmiş. Mahkeme daha sonuçlanmamış. Ben de merakla sonucu bekliyorum.
 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...