Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '10

 
Kategori
Blog
 

Bomonti mini blog toplantısını bir de benden dinleyin :)

Bomonti mini blog toplantısını bir de benden dinleyin :)
 

Mini toplantıdan bir sahne


Benden dinleyin diyorum, Çünkü bugüne kadar bizlerle yazılı söyleşi yapan Esma Kahraman'la bu sefer ben sözlü bir söyleşi yaptım.

******

Bomonti çay bahçesi 2. toplantısı yine Esma Kahraman öncülüğünde yapıldı. Her zaman söylerim, İzmir'liler bu toplantı işinde ustadırlar diye. Her ne kadar Esma hanım İzmirli olmadığını söylese de blog yazarlığına 5 yıl kaldığı İzmir'de başladığı için bu organizasyonlarda usta olmuş. 27 kişinin katıldığı Pazar gün yapılan 1. Bomonti blog toplantısına son anda çıkan mazeretim dolayısiyle katılamamıştım. Bu defa hafta arası olması nedeniyle bu toplantıda Esma hanımın blogunda yazdığı gibi 7 kişiydik.

Blog tanıtımında yaşadığı yer olarak İngiltere olarak görülen, ancak dünyanın dört bir tarafında bulunan Ata Kemal Şahin'in hepimize "Ben olmanın ıssızlığında" adlı romanını imzalayarak armağan etmesi çok güzel bir incelikli. Romanının kendisiyle ilgili tanıtım bölümünde 142 tane ülkeyi gezdiğini okuyunca, Dünya'daki ülke sayısını merak edip internette bir araştırma yaptığımda Dünyadaki ülke sayısının 184 olduğunu öğrenmiş oldum. Sayın Şahin'in en kısa zamanda kalan 42 ülkeyi de gezmesini diliyorum.

Kadri Kanpak bir önceki toplantıda çok fazla konuşma fırsatı bulamadığından bahisle başlangıçta sözü kimseye bırakmadı. Ama daha sonra yorulunca konuşma sırası bizlere geldi.

Yalova Termal toplantısında tanıdığım Cansın Erol yine çok güzel şiirleri ve zarif uslubuyla hepimizin gönüllerini fethetti.

Çok fazla blog yazmamasına rağmen, yaptığı yorumlarla MB nin bir üyesi olan ve hanımefendi kişiliğiyle toplantıya renk katan Yakamoz05 rümuzlu yazarımızla da ayrıca meslektaş olduğumuzu öğrendim.

Uçurtmalar rümuzlu arkadaşımız, yanına uçurtmasını almadığından toplantı boyunca nargilesiyle oyalanmış, belki bir önceki toplantıya da katıldığından sözü yeni katılan arkadaşlara bırakmak istemiştir. Ancak benim gibi Avrupa yakasında oturan Adnan beyle yolda bol bol sohbet etme olanağını bulduk.

Bu toplantı nedeniyle Adnan beyin deyimiyle Uçurtmalar ve Yakamoz05 nicki de deşifre oldu.

Milliyet Blogda ilk ve son yazılı röportajımı verdiğim Esma Kahraman'la bu defa ben canlı bir söyleşi yaparak videoya kaydettim. Kendisine İzmir'in sıcak havasını İstanbul'a taşıdığı ve böyle organizasyonlar yaparak MB üyelerinin biraraya gelmesinde katkılarından dolayı da ayrıca teşekkür ederim.

Toplantıyla ilgili video linki aşağıdadır. Bunlardan başka daha neler mi konuştuk?

İşte onu söylemeyiz. Siz de gelseydiniz görürdünüz :)

İlgili video linki:

http://www.dailymotion.com/video/xcucbh_05-04-10-tarihli-blog-toplantysy-bo_lifestyle

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..