Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Yolculuk
 

Bondevuya

Bondevuya
 

Düşlediğim ama gidemediğim yerler.


Bondevuya'ya hiç gitmedim,
nerededir, nasıl gidilir bilmiyorum
insanlar nasıldır orada? 
nasıl yaşar, ne yer içerler,
hiç bilmiyorum Bondevuya'da
havası suyu nasıldır? 
ormanlar göller nehirler 
dağlar, ovalar var mıdır? 
kuşlar, kelebekler 
kediler, köpekler yaşar mı Bondevuya'da
hiç bilmiyorum
yağmur kar yağar mı orada
fırtına çıkar mı, şimşek çakar mı,
rüzgar eser mi orada? 
simit satan, ayakkabı boyayan 
çocuklar var mı? 
ya uçurtma uçuran çocuklar? 
dostluk, arkadaşlık, sevgi
ve aşk, aşk var mı Bondevuya'da
hiç bilmiyorum
sabahları balkonda çay içer mi insanlar? 
vapur sesi, tren sesi işitilir mi? 
gündüzleri güneş, geceleri ay var mı orada,
hiç bilmiyorum
o yüzden de ben, Bondevuya'ya gitmiyorum.
 
 
Enfal Törün / Karşıyaka-İzmir / 10.07.2006
 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..