Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bonfileli detoks yok mu?

Bonfileli detoks yok mu?
 

Yazın kiraz, kışın mandalina… Utanmasam kilolarca yerim, o da yetmez cebime doldurur gezerim, hatta bununla da yetinmem buzdolabına taşınabilirim. Meyvelerle insanlar arasında gizli bir bağ var sanki… Bazı insanları meyvelerle nitelendirmeye çalışsam; Mohi şeftali, Zuzu kivi, Papatyam çilek olur… Olur işte, nedendir, niyedir, diye sormayın!.. İşte böyle!.. (Vizontele gibi oldum birden:)

Akşam akşam meyve dünyası nereden çıktı, diyenlere anlatmakta fayda var: Çağın yeni çılgınlığı Detoks olayına bir türlü başlayamamanın verdiği bir yenilmişlik duygusu var üzerimde. Meyveleri delice sevmeme rağmen “Dur artık, et yeme, ciğer peşinde koşma” diyemiyorum kendime…

Tabak tabak kiraz yesem de ciğere, tandır çorbaya, Şampiyona “Hayır” diyemiyorum. Detoks’un bendeki karşığı=BİRAZ ET OLSUN, BONFİLE OLSUN NE OLUR!..

Diyetteyim, 10 kg vereceğim diye inatlaşırken bunu sizinle de paylaşayım dedim. Diyet, ama bol etli diyetli önerisi olanlar bana bildirsinler. Ne olur…:((

Eskiden yatağımın başında çikolata olurdu ve güne pek keyifli başlardım. Son 2 yıldır ona da veda ettim, ara ara birkaç parça ile çikolata aşkımı kalbime gömüp yaşıyorum…

Ah çikolatalar ve bitter kapsüllü her bir şey. Sizi o kadar seviyorum ki… Detoks bahane, sizden bahsetmek şahane. Şöyle tığ gibi bir kız olsaydım ve çikolataları hüpletsem bile gram tombullaşmasaydım, ne güzel olurdu…

Ama nerde??

10 gün kaçırsam ölçüyü hemen kalınlaşıyorum, şişko şişko oluyor suratım ve ver elini ekmek azaltma, tuzu bırakma, nesquikten vazgeçme…

Bir tek neqguikimi bıraksaydın bari sevgili diyet… Onunla aramda –kardeşimle olduğu gibi- kutsal bir bağ var. Tepeleme süt, kardeşimin kokusu ile KFC tadındaki elleri…İşte hayat budur: Birini seversin, onunla sevdiğin şeylerin benzer olur, ya da olmaya başlar ve tatlı zamanlar gelirya… Aynı onun gibi...

Aşk da nesquik gibi... Tadını bir alırsın ve ondan daha vazgeçilmezi olamaz…

Bu detoks olayı, aşkı nesquik’e benzeştirmemi de sağladı ya, vay da vay benim halime…

Bu yazdıklarımın nedeni şimdiii açıkıyorum: Babam bir tabak meyve tabağı yapmış ve içinde bol miktarda muz var. Oysa muz potasyum=patatestir ve akşam yenilmesi de çok tehlikelidir.

Peki, sizce bu kadar isyandan sonra muallak kuşu ne yapacak?

O muzlardan birini –gönül ister hepsini- afiyetle yiyecek.

Detokssa detoks, diyetse diyet…

Var mı bana yan bakan?

Yookkk:)


 
Toplam blog
: 87
: 1432
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

29 yaşında ve yengeç burcuyum. Her sabah 'flu' gözlerle dünyaya merhaba dememi sağlayan 5 numara göz..