Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Boşanacağım, ilgiden vazgeçtim, kızımın da boynu bükük

Boşanacağım, ilgiden vazgeçtim, kızımın da boynu bükük

“Eşimle birbirimizi severek evlendik. Beni görebilmek için soğuk havada saatlerce beklediği çok olmuştur.

Arkadaşken her gün, gözlerimin içine bakarak bana aşık olduğunu ve çok sevdiğini söylerdi.

Gün içinde defalarca, beni çok özlediğini, belirten mesajlar gönderirdi. Benim için onlarca şiir yazmıştı.

Evlendiğimizden bir süre sonra tamamen iki yabancı olduk. Ben ilgiden vazgeçtim. Hiç olmazsa kızımıza karşı yeterince ilgi gösterse yine mutlu olacağım.

Dört yaşındaki kızım her akşam camdan babasının gelmesini bekler. Babası gelir gelmez yanına koşar. Ama eşim bir kez olsun, kızını kucağına bile almaz. Kızımın da boynu bükük kalır.

İşten eve geldiğinde yemeğini yer, teşekkür bile etmeden odasına çekilir ve sürekli internette chatleşir. Kiminle görüştüğünü bilmiyorum.

Geceleri de bilgisayar başında geç saatlere kadar oturduğu için yatmaya geldiğini de göremiyorum.

Sabah erkenden kahvaltı bile yapmadan çıkar. Hafta sonları da ya maça gider ya da arkadaşlarıyla buluşur

Maddi yönden hiçbir sıkıntımız olmamasına rağmen mutlu değilim.

Üzüntümü aileme anlattım. Onlar da ‘Daha ne istiyorsun? Her şeyin var. Eşin bir dediğini iki etmiyor,’ diyorlar.

Beni kimse anlamıyor. Ben onu halen çok seviyorum. Henüz 25 yaşındayım. Sevilmek benim de hakkım değil mi? Boşanmak istiyorum. Bana bir yol gösterin.”

Ben bu hanımefendiye neler yapabileceğini anlattım. Mümkünse eşiyle birlikte aile danışma merkezine gitmelerini de önerdim. Eşiyle aralarındaki sorunu çözebilmelerini umut ediyorum.

Romantizm evliliğin olmazsa olmaz koşuludur. Sevgi sözcüklerinin olmadığı evlilikler çok zor yürüyor. Evlilik emek ister. Sadece maddi koşulların iyi olması yetmez. Eşinizin farkında olup, onun duygularını anlamalısınız. Hiç kimse kendini değerli hissetmediği bir evlilikte mutlu olamaz.

Yağmurda el ele yürümenizin, birlikte yakamozları izlemenizin, eşinizin gözlerinin içine bakarak onu sevdiğinizi söylemenizin, evliliğinize tahmininizden daha çok katkısı olacaktır.

Değerli okurlarım bir evlilikte neler olması gerektiği konusunda değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..