Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Bu AKP'ye kim oy verdi?

Bu AKP'ye kim oy verdi?
 

Bu AKP ye kim oy verdi anlamıyorum. Bu güne kadar çevremde seçimle ilgili yüzlerce kişiyle konuştum. Oyumu AKP ye vereceğim diyen sadece 2 kişi vardı. Bu iki kişi dışında herkes başka başka partilerin isimlerini söylediler. Doğu ve Güneydoğu Anadolu kökenli vatandaşların AKP ye desteğini anlıyorum. Ama Giresun’un, Ordu’nun, Trabzon’un desteğini anlayamıyorum. Tek geçim kaynağı olan fındıktan dolayı o derece tepki var gibiydi ama yalanmış demek ki. Batı bölgelerindeki desteğini anlamıyorum. Laiklik konusunda boşuna endişeleniyor gibi yapmışlar. Çiftçinin desteğini anlamıyorum. Tarım yapamaz, ekip biçemez hale geldik diye bağırmıyorlar mıydı? Yalanmış ne diyeyim.

Seçim öncesinde yüzlerce insandan sadece 2 tanesi vereceğim demişti kandırılmışım. İyi güzel de seçimler bitti. AKP %50 oy aldı. Hala kimse AKPye oy verdim demiyor. Artık patladım ben de AKP ye oy vermedim diyenlere ya sen yalan söylüyorsun ya da ben yalancıyım diyorum. Ama inanın o hınzır bakış kendini hemen ele veriyor. Ben de vermedim abi diyenlerin bakışlarından anlıyorum doğruyu söyleyip söylemediğini. Ama anlamıyorum niye yalan söylediklerini.

Ayıp utanılacak bir şeyse niye oy verdiniz. Yok ayıp değilse niye yalan söylüyorsunuz. Göğsümü gere gere ben AKPye oy verdim diyanlerin yüzdesini bilen varsa çok merak ettiğimi belirtmek isterim.Kimse kusura bakmasın ama benim Türk halkına olan güvenim kayboldu. Artık inanmayacağım millete. Ve artık gariban edebiyatları beni hiç ilgilendirmiyor. Artık yalana karnım tok…

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..