Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '18

 
Kategori
Kitap
 

Bu Apartman Bir Enteresan

Bu Apartman Bir Enteresan
 

Nedendir bilmem aklıma apartmanları konu alan hikayeler takıldı. Korku, gerilim, aşk... Hani komşularla beraber yaşamanın verdiği güvenin yanında ruhun uyuşmadığı kişilere de duyulan şüpheler vardır ya, ikisinin bir arada işlendiği güzel bir roman fena da olmaz, dedim. Sonrasında araştırmaya koyuldum ve kendi yazarlarımızdan apartmanlarla ilgili romanlara göz gezdirdim. Okurken, yazılmış o dünyanın bir bireyi gibi hissettiren bir arayıştı bendeki. Kapılıp gitmek, okurken onlarla konuşmak, düşlerine ziyarette bulunmak... 

Alış veriş yaptığım sitenin arama çubuğuna yalnızca "apartman" yazdım ve sırayla dizilen tüm romanları teker teker inceledim. Yabancı yazarları eleyince karşıma çıkan romanlardan ilkinin arka kapak yazısında takılı kaldım. 

"Cinayet kitapları çeviren Oya, güzeller güzeli Berlinli Apartmanı'na taşınır. Komşularıyla yakınlaştıkça, tuhaf olaylara şahit olmaya ve korkuya kapılmaya başlar. Acaba Berlinli Apartmanı sanıldığı kadar huzurlu, sakinleri ise görüldüğü kadar masum değil midir? Korkusunu yenip, şüphelerine mantıklı bir açıklama getirme çabasına giren Oya, bir süre sonra kendisini Türk usulü bir Agatha Christie hikayesinin içinde bulur. Kediler, cinler, şeytanlar, ölü çocuklar, yılanlar, kabuslar, büyüler, oyuncak bebekler ve katillerle dolu bir dünyanın başkahramanıdır artık."

Bu tanıtım yazısına göre aradığımı bulduğuma inandım ve tereddütsüz satın aldım. İyi ki de almışım, çünkü karakterlerin işlenişi, hikayenin anlatımı, yazıda bahsedilen katilin kim olabileceği kitabın sonuna kadar saklı tutuluyor. Siz herkesi potansiyel katil olarak nitelendirirlen asıl katil başkahramanın hisleriyle ortaya çıkıyor. Sürükleyici, elden düşmeyen, güldüren, korkutan, düşündüren, kendini sevdiren bir anlatımla Yaprak Öz'ün Berlinli Apartmanı'na bir göz atın derim. Emin olun ki bu romanla sürükleneceksiniz.

Sevgiyle, Saygıyla...

 
Toplam blog
: 4
: 135
Kayıt tarihi
: 16.02.17
 
 

İki romanlı bir hayalci...   Elçi ve Son Demde Aşk'ın yazarı... Türk ve yeni yazarların peşinde o..