Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu aralar ...

Bu aralar ...
 

Yılın son günlerini yaşıyoruz,

Soğuk bir gün

Güneş kayıp,

Hava buzzzzzz gibi

Kar ha yağdı ha yağacak kıvamda

Bora’ ya okul, 

Erkişi’me iş tatil:))

Ben işte, beyler evde…

Bere, atkı, eldiven…. sımsıkı sarılı insanlar var sokakta

Çok üşüyorum fakat üşüdüğümü fark edemeyecek kadar

Umut dolu yüreğim…

Sıcakkkk bol tarçınlı bir salep masamda

Yapılacak işler listesi kabarık ama olsun:))

Postaya vermek istediğim  yılbaşı kartları yazılmayı bekliyor

Telefonda sinirleri tavan yapmış, SGK ile cebelleşen erkişim…

Bir de ışıl ışıl oldu Ankara…

Malum yılbaşı.

Seviyorum akşamları  rengarenk parlayan ışıklı, süslü, cıvıl cıvıl  caddeleri, AVM’leri…

Hem soğuk, hem güneşil, hem karlı, hem keyifli

Kış günlerine açıyorum son günlerde gözlerimi

Dilimde binlerce şükür ile.

Velhasılı son günlerde bolca soğuk var memleketimde

Yorgunluklar, sıkıntılar, soğuklar…

Olacak elbet.

Hayat hep bayram havasında geçmez ki.

Hayat….. Sen ne güzelsin

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..