Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Mizah
 

Bu ayakkabı nerden geldi?

Bu ayakkabı nerden geldi?
 

Koskoca Amerika Birleşik Devletlerinin başkanı Irak ta tabiri caizse Dünya ya madara oldu.

Ayakkabı havadayken Bush un o şaşkın ve korkak bakışlarını hatırladıkça gülmekten bir hal olduk..

Olay sonrası gazeteci bilinmeyen bir yolculuğa çıkartılmış.

Bence Amerikalılar bu olayda sonra Bush a ayakkabıyı fırlatan Irak lı gazeteciyi kesin Ebu Garib e yada Guatamalaya atarlar.

Orda nemi olur??

Amerikalı işkenceci asker, gazeteciye hararetle bağırarak sorar..

- Ulan ?=)(/&%+^’! gel bakayım buraya.. Sen kim oluyonda koskoca USA devlet başkanına ayakkabı fırlatıyon. Söyle bakayım bana ha..

- Abi, ben sadece laf attım. Ayakkabı bana ait değil. Vallada billada ben fırlatmadım.

- Hadi lan.. yalan söyleme. Bütün dünya canlı yayında izledi. Görüntülerde bile var. Ahaa bak.. Bu nee peki!!

- Ayakkabı..

- Eeee!!!..

- Tamam abi işte.. Sizde iyi bakın izleyin. Gerekirse FBI nız iyice baksın, araştırsın. Ben fırlatmadım diyorum size. Ben sadece laf attım. Ayakkabı bana ait değil.

- Hass?=)(/&%+^’! lan.. Laf atmışmış. Bu ayakkabılar nerden geldi peki başkanın başına??

- Bakın abicim anlamıyosunuz!!.. Ben lafı atarken, lafımın ucuna bu Türk ler ayakkabı bağlamışlar. Onlar yaptı ne yaptıysa, valla billa ben yapmadım. Ayakkabılar onlara ait. Benim hiç bir suçum yok.

- !!!..

Not: Bizdeki yazılı ve görsel basına bakılırsa adam doğru söylüyor. Ayakkabılar TM. Artık yorumlarıda siz yapın. :)

Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..