Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu benim sevdam bize ektiğim.

Bu benim sevdam bize ektiğim.
 

Senin göğündü semalarında gezindiğim.
Senin iklimindi yağmurlarında ıslandığım.
Senin özlemindi yaşlarında serinlediğim.
Senin kor ateşindi lâvlarında yandığım.

Benim yalnızlığımdı kucaklamadığın.
Benim kayboluşumdu hiç aramadığın.
Benim ıssızlığımdı paylaşamadığın.
Benim aşkımdı hiç inanamadığın.

Bu benim sevdam bize ektiğim.
Her gün özenle okşayıp sevdiğim.
Seni arayan benliğime serdiğim.
Ölümüydü yüreğin hiç bilmediğim.

O senin kaçışındı rüyalarımdan.
Belki de yok oluşun buhranından.
Bil ki uyanmayacağım bulmadan.
Öleceğim sonunda kahrından.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..