Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '07

 
Kategori
Blog
 

Bu bir veda etmeme yazısıdır

Bu bir veda etmeme yazısıdır
 

Aydın Sevinç arkadaşımızın veda yazısı beni hüzünlendirdi. Üzüldüm. Garip bir yalnızlık duygusu hissettim. Çünkü blogdan bir kişi ayrılıyordu. Her gün yeni yazarların girdiği bir blogda bir kişinin ayrılması önemli miydi? Evet önemliydi. Çünkü buraya yazan herkes gibi Aydın Sevinç'in de bir enerjisi bir sıcaklığı vardı satırlarından bize yansıyan.

...Benim bir önerim var. Gelin buradan Aydın Sevinç'in ayrılmasına izin vermeyelim. Bırakmayalım onu. Bu çok önemli. Blog yazarı yazılarına ara verebilir. Nitekim ben de bir süredir ortalıktan kaybolmuştum yeniden yazmaya başladım. Ama gidemez. Gitmemeli.

...

Ben burada blog yazarlarını karıncalara benzetiyorum. Karıncalar nasıl yuvalarına minicik yiyecek parçalarını taşıyorlarsa biz de blog yazarları olarak tıpkı karıncalar gibi minicik kelimelerden yazı dağları oluşturuyoruz. Bu bir tek kişiyle değil, hepimizin emeğiyle oluyor. Aramızdan bir tek karıncanın ayrılması bile bizim için büyük kayıptır. O nedenle ben ufak çapta bir kampanya başlatalım ve Aydın Sevinç'i bırakmayalım diyorum.

...

Ne yapmış Aydın Sevinç. Tam 345 blog yazmış. Yani bayağı çalışkan bir karıncaymış. Şu ana dek 50 civarında blog yazmış biri olarak kısa süre önce katıldığım bloğun sıcaklığında Aydın Sevinç'in büyük payı olduğunu düşünüyorum.

...

Bu arada ben Aydın Sevinç'i tanımıyorum. Blog ortamında da özel bir muhabbetim olmadı. Ama bazı yazılarını okudum. Yararlandım.

...

Aydın Sevinç'e birçok arkadaşımız güzel mesajlar yazmış. Bence yeterli değil. Ona, hayır gidemezsin denmesi gerekiyor bence. Aylarca yazmış birine, "Pekala, sen bilirsin. Yolun açık olsun" demek olur mu? Doğru mu?

...

Buradan Aydın Sevinç'e sesleniyorum. Bence veda yazısı yazmaya hakkınız yok. Ara vermek belki ama veda asla. Bu hem çok sevdiğiniz, emek verdiğiniz Milliyet Blog'a haksızlık olur hem de emek vererek yazdığınız onca yazıya. Gelin değiştirin o yazıyı. Benim gibi duygusal blog yazarlarına o soğuk yalnızlık duygusunu hissettirmeyin. Bu bir ara verme yazısıdır deyin.

...

Bakın sevgili Aydın Sevinç sizin arkanızdan bir kaç blog yazarı arkadaşımız "Acaba benimde veda etme zamanım geldi mi?" diye soruyorlar. Yapmayın. "Burası bensiz de olur" demeyin. Olmaz. Olmamalı.

...

Biz burada birbirimizden uzakta aynı tabloya fırça sallayan çılgınlarız. O fırçaların her birinden sıçrayacak renklere ihtiyacımız var.

...

Burada bir tavır koymak gerekiyorsa. Ben kendi adıma bu tavrı alıyorum ve Aydın Sevinç bu vedadan vazgeç diyorum. Bloga veda etmeye hakkın yok diyorum. Ara verebilirsin ama "Elveda" diyemezsin diyorum. Çünkü... Çünkü tuttuğun kalemde bizim de ellerimiz var. Bu kalemi hep birlikte tutmalıyız... Aydın Sevinç... Sizin renginize ihtiyacımız var...

 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..