Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '15

 
Kategori
Siyaset
 

Bu da bizlerin görevi..

AKP'li bir arkadaşım sordu."Niye Tayyip Erdoğan'a düşmansın...dedi..

Benim 7 sene uğraşarak yazdığım sözlüğümde

"düşman" ve "düşmanlık" kelimelerinin karşılığı yok...Soruyorlar..

“Gazeteci olarak, muhalif kimlik sana daha mı iyi geliyor?

Yazıların daha çok okunuyor, gazeten daha mı çok satıyor..."diyorlar.
Aynı samimiyetle cevap veriyorum..
"Hayır... Tam aksine  iktidarlara yakın bir gazeteci olarak

 yazsam belki daha çok nimetler bulurum..

Rantlar,uyduruk makamlar,hatta Belediye de yer bulurum.
Sayın Tayyip Erdoğan, halkın yüzde 52 oyunu

alarak seçilmiş Cumhurbaşkanı'dır.
Vatandaş olarak onu tanıyor ve saygı gösteriyorum.
Ne onu, ne iktidarını düşman görüyorum.Ama..

Gittiğim yolun doğru olduğuna inanıyorum.
Başkaları inanmayabilir, yanlış bulabilir. Hatta gittiğim yol yanlış da olabilir.
Yine de unutulmamalı ki, aynı ihtimaller iktidar için de geçerlidir.
Sizlerin de yürüdüğünüz yol da doğru olmayabilir.

Hatta tehlikeli bile olabilir.Oluyor da.

Muhalif olmak ille de tiraj ve reyting getirmiyor...

Gazeteciliğin ruhunda , dün iktidarı desteklemek,

bugün eleştirmek, yarın güzel bir şeyler yaparsa

 yeniden destek vermek de olmalı derim..

Şimdi karşı taraflarda ki arkadaşlara soruyorum..

Biz sizin düşmanınız değiliz... Siyasi rakibiniz de değiliz.
Olmayız... Olmamalıyız...
Ancak, siz de bizden, yandaşlarınızın şuursuz sadakatini,

sorgusuz arkasından yürümesini  boş yere beklemeyiniz. 
O sadakati göremeyince, bizi muhalif, hatta münafık diye

 etiketleyip öfkenizin hedefi haline getirmeyiniz.
Biz ne şuursuz yandaşız, kindar, ne de yeminli bir düşmanız...
Savaşmıyoruz, itirazımız var ve sadece onu dile getiriyoruz.
Biz, hayatını, demokrasinin ona sağladığı özgürlük ve

güvence içinde kazanabilen bir mesleğin mensuplarıyız.
İstediğimiz tek şey, o özgürlük ve adalettir.
AK partili  arkadaşlar, sizlere son sözüm şu....
Neticede, kimsenin, kimsenin önünde diz çökmesi gerekmiyor.

İktidar, “analar ağlamasın” diyerek…
Ballı ihaleleri yandaşlara dağıtarak…Ülkenin her şeyini satarak.
Gününü gün etti, yandaşları zenginleştirildi,
Bugün ise ülkeyi “anaların feryadı” kapladı…Sen de duyuyorsun,görüyorsun..

İşte bizler bu eksik hatalı işleri anlamayanlara anlatmaya çalışıyoruz.

Bunu da ne senin için ne benim için ülke için yapıyoruz.

Anlayabildin mi ?....Tamam mı ?...

 

ozcanvural33@hotmail.com

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..