Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

26 Ağustos '12

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Bu gün babamın doğduğu gün...

Bu gün babamın doğduğu gün...
 

TEŞEKKÜRLER BABA...


Bu gün benim babamın doğum günü... 26.Ağustos.1928

Ancak bugün babamın doğum gününü kutlayamadım.Bu bir ilk benim için... Uzun zamandır yaşamakta olduğu hastalığı, artık hafızasını son derece etkilemiş durumda. Alzheimer hastası olmak ne yazık ki böyle birşeymiş.

Her yıl ona çeşitli şekillerde kutlamalar yapardık. Ben kişisel olarak, babama çeşitli konularda yazılar yazar ve ona okurdum. Babamda zaman zaman göz yaşları ile (eskiden çok ağlayan falan biri olmamasına rağmen) beni dinlerdi. Kendisine verdiğim hediyelerin en güzelinin bu yazılar olduğunu tekrarlardı daima.

Bugün ona yazdığım yazıyı okuyamadım, uyuyordu. Büyük bir ihtimal ile okusaydım da tam olarak algılayamayacaktı. En kötüsü ise babamın bu halini görmek ve istediğim gibi bir iletişim kuramamak oluyor. Babamla tanışmam, evet tuhaf geliyor ama ben babamla aslında 46 yaşımda tanıştım. O yaşıma kadar benim babamdı ama o  yaştan sonra hem babam hemde hayat hakkında her şeyi paylaşabildiğim arkadaşım oldu benim.

Babacığım, sen aramızda ol bize yeter. Tam olarak iletişimimiz olmasa bile bir bakış, bir sıcak temas  içimi eritmeye yetiyor.

Seni seviyorum ve seviyoruz babacığım.

Doğum günü kutlu olsun...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..