Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '11

 
Kategori
Seçim
 

Bu kafayla girer isek seçime

Bu kafayla girer isek seçime
 

(Beldem İnsanının Yerel Seçimlere Bakışından Örnekler) 

- Biz ona oy verecektik ama o, bir kez olsun bizden oy istemedi 

( Ne güzel bahane ). 

- Politika dürüst adam işi değil. Sen de çok dürüstsün canım. 

- Ben o sülaleden kimseye oy vermem. 

- Adayın dedesinin bacanağı, yetmiş yıl önce yoldan geçenlere ateş etmişti. O nedenle ona oy vermeyiz. 

- Ben ona oy verecektim ya selam verdim almadı. ( Ya doğru söylemiyor ya da aday onu görmemiştir veya duymamıştır.) 

- Hiç istemediğimiz bir adaya oy verdik. Çünkü bize Kurana el bastırarak yemin ettirip para verdiler. 

- Sizin partiden beş yıl önce seçilen başkan, benim oğlumu belediyeye işe almadı. 

- Adayların içinde oy verilecek bir tek sen varsın aslında ama sen de sol partiden aday oldun. 

- Çocuk bir telefonla iş hallediyor. 

- Kim beş yüz lira verirse oyum onundur. 

- Adamlar benim akrabam. ( Akrabalık dokuz göbek öteden olup asıl neden başkadır.) 

- Benim tarlalarımı sürüp ekiverdiler. 

- Ben sizin partiden aday oluverecektim. Beni aday adayı bile etmediniz. Ben de rakip adayı destekliyorum. 

- Beni hiç kimse savunmadı. ( Kendini savunabilmekten aciz bir seçmenin savunusu.) 

- Hep başka mahallelerden seçiliyor. Bir de bizim mahalleden olsun. 

- İktidar partisinden olsun da kim olursa olsun. 

- Sen seçilirsen Kuranı ( Kuran Kursu kastediliyor olmalı) yasaklayacak, bütün kadınların başlarını açtıracakmışsın. 

- Sen başbakanı eleştirmişsin. 

- Baban, otuz yıl önce falan kişiden muhtar mı olur demiş. 

- Bizim 700 yeminli oyumuz vardı. Nereye gitti bu oylar? 

- Adayın yakınından, komşusuna; “Oğlum, senin oğluna kırk yıl önce ödünç para vermişti. Şimdi de sen bize oy vereceksin. Vermezsen hakkımız haram olur.” 

- Politikada bir söz vardır.“Politikada rakibin anan da olsa öldüreceksin” ( Ne menem şeymiş bu politika böyle ya.) 

- İktidar partisinden aday olanı seçelim de beldemize hizmet gelsin. 

- Sen başkan seçilirsen falan adamın kuklası olacakmışsın. ( Kuklaların iftirası ) 

- Sen kanunların dışına çıkmazmışsın. ( Bu sav , ben yasaları çiğneyeceğim, suç işleyeceğim demek değil midir? ) 

- Sen gazete okuyormuşsun. 

- Ben ona oy verecektim ama o bir kez olsun “senin oğlunu belediyeye işe alırım” demedi. 

- Falan aday çok iyi ama onu seçersek iyi hizmet eder beş yıl sonra da yıkamayız. 

- Biz aday sen olmayacakmışsın diye öteki adaya söz verdik. 

- Gönlümüz senden yana ama biz aday olduğumuz seçimde bize oy vermeyen partililerimizi kahpelikle suçlayıp hakaretler ettik. Şimdi de bize kahpelik ettiler denmemesi için istemeye istemeye partimizin adayına oy vereceğiz. 

- Seçim gününe kadar herkes şu aday kazanacak diyecekler ancak biz son gece parayla bu işi bitireceğiz. 

- Belediye başkanlığı parayla da olsa sırayla da olsa bizimdir. 

- Ben bittim arkadaşlar! Tek kurtuluşum belediye başkanı seçilebilmek. 

- Biz paralarımızı bu yolda yedik, bu yolla da geri alacağız tabii ki. 

- Benim aylık beş altı yüz lira maaşım olsa, vallahi aday olursam. 

- Yemeyecek adam, hiç milletvekili, belediye başkanı olur mu? 

- Önce; dokuz kadın birleşse böyle bir oğlan doğuramaz. Sonra; …….’nın doğurduğu oğlan ancak böyle bir adam olabilir. ( Aynı kişi için farklı zamanlarda söylenmiş iki söz) 

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..