Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu mudur?

Bu mudur?
 

Çok sinirliyim.. Hem de çok!!

Nasıl desem sanki bir kabusun içinde yaşıyorum. Zaten geceleri rüyalarımda yeterince boğuşuyorum onlarla ; şimdi bir de gündüz gündüz gerçek kabuslar çıkmaya başaladı karşıma.

Artık bu dünya inanılır gibi değil. Bazen diyorum ki evet evet bunların hepsi birer şaka ve ben birazdan kendime geleceğim.

Sorum şu bir türlü cevabını duymak istemediğim. "Bu kadar mı düştük? İnsanlık denilen olgu bu kadar mı? BU MUDUR YANİ?"

Niye bu kadar celallendiğime gelince; ben haksızlığa dayanamıyorum. Neye karşı olursa olsun, zayıfın üstünde güç denemeleri yapılmasına, kendilerini ispatlama yolunda herkesi , herşeyi ezip geçen o budalaların aslında ne kadar acınası olduklarının farkında olmamalarına ve kendilerini bir şey zannetmelerine dayamıyorum.

Daha biraz önce gazete gördüm. Amcamın (aslında çok farklı şeyler yazmak isterdim ama insan muamelesi yapıp adam yerine koymak zorunda kalıyoruz işte) biri eşi kendisiyle birlikte olmak istemediği için onu -hemde ruhsatsız tabancasıyla - öldürmüş.

Hatta kadın kendisine hakaret bile etmiş; bir de üstüne üstlük yataktan bile itmiş, düşürmüş amcamı ve bunlar da hukuken ağır tahrik sayılıyormuş. Yani bir insana TECAVÜZ edilirken kişinin kendini savunması AĞIR TAHRİK UNSURU.

Ben hukukçu değilim. Hiç te anlamam bu tür şeylerden ki ilgimde yoktur. Ama bunu öğrendiğim iyi oldu. KENDİNİ VE BEDENİNİ SAVUNMAK BİR CİNAYETTE AĞIR TAHRİK UNSURU OLABİLİYOR.

Tabi bir de şöyle bir durumda söz konusu ; KATİL den başka hiç kimse o gece, o oda da , gerçekten ne olduğunu bilmiyor. Ama bilinen bir gerçek var ki bir adamın karısını öldürdüğü...

Ve o kişinin anlattıklarına dayanarak söylüyorum ki bir adamın cinsel tatminsizlikleri uğruna bir insanın öldüğü.. İŞTE BU GERÇEK...

Ayrıca beni düşündüren diğer bir konuda bir ERKEĞİN cinsel tatminlerini istediği anda , istediği kişiyle , istediği şekilde gerçekleştirmesi; bir kadının insanlık , yaşam ve bedensel haklarından daha mı önemlidir??

BU MUDUR YANİ?
 
Toplam blog
: 5
: 353
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

1981 Aydın doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi'nden; İşletme yönetimi mezunu olup şu an İstanbul'da..