Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu sabah güneş doğmuyor...

Bu sabah güneş doğmuyor...
 

Merhaba herkese uzun bir aradan sonra...

Çok uzun, kimine göre de çok kısa bir zaman belki.. ama bana cehennem hayatı gibi gelen koskoca bir dört ay sesini duyamadığım, sabahları günaydın diyemediğim..

Tamam dramatize etmeyeceğim durumu.. Ama gerçekten zor geliyor kendi kendine konuşmak, sabahları uyandığında yalnızlığının farkına varıp yaşama sevincinin bir anda uçup gitmesi..

Gülüşünü özlemek, aşkımmm diyen sesini.. Ne bileyim depoda çıkan sorunları dinleyip Edu'ya küfür ettiğini duymak bir şampiyonlar ligi maçı sonrası.. o kadar çok şey var ki özlenen hangi birini saymalı.. cumaları efeturun tanımaya başladığım personeliyle sohbeti mi, grossun önündeki çiçekçi ya da bizim gazeteci mi.. yoksa yasak koydugun annemin sabah kahvaltılarını mı?

Çok zaman geçti ve geçen zaman sadece kanatmaya yarıyor yaramı, kabuk bağlamasını bir kenara bıraktım..

Geçen gün resimlere baktım, hiç önem vermediğim ve yanlışlıkla oktayların resimlerinin içine koyduğum çok güzel resimlerimizi buldum.. özlemişim.. o kadar sıcak ama o kadar uzak ki; kaybettiğim her şey o resimde: sen, ixir, dostlar..

Son zamanlarda gezmeye tozmaya başladım arkadaşların zoruyla.. genelde alkollü hareketler içinde geçen zamanlar; farkettim ki artık kaprise döndü arkadaş davetlerini geri çevirmek ve insanlar bıktılar haklı olarak bu kadar sorunlu bir adamla uğraşmaktan.. ben de insan içine çıkmaya çalışıyorum artık, filin ölmek için saklandığı yerden..

Hatırlıyor musun, sana, sen gidersen çiçek açmaz, güneş doğmaz, ben nefes alamam demiştim.. yalan değilmiş canım; doğan güneş içimi ısıtmıyor, açan çiçeklerin hepsi aynı renk, açmıyormuş gibiler ve ben nefes alamıyorum seni özlemekten...

İşin ilginç yanı herkes funda ararın şarkısındaki gibi davranıyor ve kimsenin inancı yok ya da daha çabuk unutabilmem için öyle davranıyorlar; "kimse bana üzülmüyor, sabret o gelir demiyor.."

Geçenlerde dedemle konuştum, kırgın bana, hem onu adımdan sildiğim, hem senin peşinden koşmadığım, direnmediğim için.. ama bilmediği ben ne senden geçtim ne de onun adından..

hala ve her zaman rba..

seni seviyorum..

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..