Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

RMZSM Meliha Karaoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/meliha63

17 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Bu sabah kahvaltıda zehrimi içtim!

Bu sabah kahvaltıda zehrimi içtim!
 

Ben neden gece 3 den sonra uyur, öğle üzeri uyanırım. Hiç bilmem! O saatlerde saat farkı yaşayanları ya da nöbet yaşamı yaşayanları bulursam msn de "Vampir ve vampirellalar" yorumu yaparım...

Peki bu gece neden 3' den sonra uyumama rağmen 6:30 dan sonra uyuyamadım, kimbilir balkondan ufaklığı yolcu ederken bahçede ki muhteşem gelinler... Ağaçlarımı o insana huzur ve mutluluk veren kuş seslerini mis gibi toprak kokusunu bırakamadığım için mi derken.... 8 geçerken midem beni uyardı ve burnuma taze çay kokusu geldi... Rizede ki gibi olmasa da!

Ne hoş salonuma güneş vurmadan balkondan gelen sabah kokusu ile kahvaltı yapmak... Bir de televizyon... Aklıma sabahın köründe yorum yazdığım arkadaş geldi KARANLIK NOKTA da bir dilek diyorum ona bana öyle hisler veriyor.

Hayatının koşuşturmasında benim gibi bayanlardan söz etmiş ona hak veriyorum..
Ama bende çok memnun değilim bu tekdüzelikten onun kadar olmasada bende bir azıcık koşuşturma içinde olsam, şöyle lezzetli bir yemeğe az biber kıvamında...

Televizyonda bu saatlerde haberler !!!!!!!! Her kanalda bir kara pazartesi aman ALLAHIM dünya bir ekonamik kriz beklentisindeydi ama bu kadar çabuk mu... Neden onuda tam bilmem ama uzun zamandır Amerika bizi ve bizim gibileri ekonomisi ile sallıyordu 2 3 şiddetinde şimdi dünya etkileniyor şiddet 5 ve 7 nin arifesi...

konut kredilerinden çıkan bu dalga giderek büyüyor...

Derken.. Hem hırsla yiyorum (malesef böyle anlarım var) ne yediğimin farkında olmadan... Kanalları zaplıyorum her kanalda bu ekonomi ve AKP kapatma davası...
Bir kanalda ki yorum benim kahvaltı üzeri zehrim oldu.... "Dünya böyle bir ekonomik kriz arifesinde iken bu davanın zamanlaması üzüntü verici"
Acı bir gerçek! Ben bana göre kısa zaman önce de bir kriz yaşamış bir insan olarak anılarım geldi aklıma ne aileler zarar görmüştü, yıkılmış hatta intiharlara cinayetlere sahne olmuş bir krizdi... Anılarınızı yoklayın sizlerde.

BENİM OKUYAN 3 ÇOCUĞUM VAR. MİLLETİMİN VE BENİM OLUŞTURDUĞUM BU DEVLETTEN SİYASİ ÇEVREDEN VE HUKUKDAN BEKLENTİLERİM VAR. GEREK BENİM GEREK ÇOCUKLARIMIN BU GÜNLERİNE VE GELECEKLERİNE ZARAR VERECEK ŞEKİLDE KENDİLERİNE VERİLEN MAKAM VE MEVKİLERİ KİŞİSEL HIRS, SİYASİ DÜŞÜNCELERİ VE BELLİ KESİME HİZMET ADINA KULLANANLARI KINAMAKTAN ÖTE UYARIYORUM. BEN SORAMASAMDA (ömrüm vefa etmese bile) MİRASIMDIR, VASİYETİMDİR ÇOCUKLARIM TORUNLARIM SORACAKTIR. UNUTMAYIN TARİH UNUTULMAZ, DEĞİŞTİRİLEBİLİR (BEYAZ SAYFALARDA) AMA UNUTULMAZ. SİZLER BUGÜN HIRSLARINIZ VE İNADINIZ UĞRUNA YAPIKLARINIZLA YARIN "DÜN DÜNDÜR, BUGÜN BUGÜNDÜR" Ü YUTTURAMAYACAĞINIZ NESİLLERE HESAP VERECEKSİNİZ....

 
Toplam blog
: 41
: 1151
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1963 Doğumlu  ununu elemiş eleğini asmak üzere...3 (kimine göre pırlanta) çocuk yetiştirmiş denil..