Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Bu sabah

Bu sabah
 

Haaaah!... Kendin yetmedin; kızımızı da mı işkolik yapacaksın?!!


Şu an saat sabahın 9.27'si... Ornette'den Crazy'i dinlerken ben; kar, inadına inadına yağmakta yollara... Bu bayıldığım şarkı, beni bir geçmişe, bir geleceğe bir de şimdiye getirip getirip götürmekte... Hüzün var. Ritim var. Duygu var. Enerji, hareketlilik Ne arıyorsam, bir şarkıda, hepsi var bu Crazy'de; anasını satayım!

Birazdan ofisten çıkıp ilk görüşmemi yapmaya gideceğim; tabi, kar ve yollar izin verirse!...

Bu sabah, fındıklı üçü bir aradalarım da bitmiş. Gidip yenilerini almaya üşendim şimdi.

Henüz afyonum patlamdı yavrum. Hani... Yazdıklarımı beğenmezsen, henüz uyanmadığımı bilesin diye söylüyorum bunları...

Yazıya başlamadan önce, her sabahki gibi, internetten gazetelere şöyle bir göz atayım dedim. milliyet.com.tr'da ilk gözüme çarpan: " Ağır Roman'ın yazarı Metin Kaçan'ın intihar ettiği " haberiydi.

Canım sıkıldı... Moralim bozuldu... Bugün ne bir başka haber, ne bir gazete, ne de dergi okuyacağım. Kitap da okumayacağım bu gece. Ruhum, en iyi yazarlarımızdan birinin ölmesinden sancılı çünkü...

Metin kaçan da kim miş ki? deneyeceksin, herhalde şimdi bana?

Birazdan sokağa çıkıp yürümeye başlayacağım bebeğim. Artık titreyen sokak köpeklerinden, tinercisine, onuruyla mendil satanından, arsızca dilenen sapasağlam delikanlısına; neler göreceğim, ne duygular yaşayacağım yine, kim bilir?

Belki aklıma yine annem gelir... Annem, kar yağmasını çok severdi, Söylemiş miydim bunu sana?

Sen ne yapıyorsun şu an tatlım?

Kaldır şu boğuştuğun evrakların arasından; başını azıcık... Sıcak bir çikolata iç istersen... Hala kahvaltını yapmadın mı sen? El insaf be yavrum! " Zayıflayacağım ben! " diye diye, bi' deri, bi kemik kaldın... Ben girmesem koluna... Rüzgarlı havalarda, gökyüzüne savrulacaksın!

Her sabah sana " Seni seviyorum aşkım! " dememi bekleme benden inatla; lütfen! Ben sözlerimle değil, icraatlarımla sana olan duygularımı gösteriyorum.

Bu sabah, öpmemiş miydim seni dudaklarından? Sarılmadım mı sana; hem de, kemiklerini kırana kadar?

Eeee!... Daha ne? Bırak mızmızlanmayı da, al sana işte! Ornette'den Crazy'i dinle...

http://www.youtube.com/watch?v=Tdz3FNuzHV4

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..