Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bu sana

Bu sana
 

Beni uzakta sanma
Sakın hasretle anma
Ya odandaki lamba
Ya duvarda aynayım

Seveceksen tek beni
Yüreğine ek beni
Derin derin çek beni
Elinde sigarayım

Saçlarında ak gibi
Tıpkı yaşamak gibi
Şehrinde ırmak gibi
Ben sana akmakatayım

Uyurken su içerken
Bir durakta beklerken
Bu şiiri okurken
Hep sana yazmaktayım

Hayır, tanışmasakta
Bir gün buluşmasakta
Bir zerreyim ufukta
Rüzgarda uçmaktayım

Şairim acın, benim
Kardeşin bacın benim
Dertsen ilacın benim
Sende yaşamaktayım

ALİ SÖNMEZ

http://mezitliali.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..