Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Efendim..

Birazcık düzene girmeye kalksak
Birileri çıkar bozar efendim
İyiye güzele bir adım atsak
Bir başkası çukur kazar efendim..

Kader mi, çile mi, oyun mu nedir?
Herkes kendince bişey becerir
Vatandaşa sorsan, herşeyi bilir
Ama konuşamaz, nazar efendim..

Nerden ne çıkacak heran bekleriz
Atılan her yemi, oltayla yeriz
Bin kere yıkılsak yine düşeriz
En kutsal yerimiz mezar efendim..

En güzel işimiz yan gelip yatmak
Hem AFERİN deyip, hemde çatmak
Yattığımız yerden nutuklar atmak
Yüzde doksanımız YAZAR efendim..

Yüz yıldır bu böyle, oyunsa oyun
Bikaç kurdumuz var, gerisi koyun
Ben söylemedim, siz varın duyun
Patronum duyarsa kızar efendim..

Amca'dan
Ali SÖNMEZ

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..