Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Bu sefer kadın adaylara şans verin genel merkezler

Bu sefer kadın adaylara şans verin genel merkezler
 

Yenişehir İlköğretim okulu civarındaydım.
Özlem Ev yemeklerinin sahibi fatma hanımın elinden lezzetli börekleri mideye attıım.
Yaaaa yaz geliyorrrr atmaaa ...
Diyor içimdeki ben de dinleyen kim.
Fatma hanım içli köfteyide mantıyıda bir güzellll yapıyor kiiii.
Aman hemen kaç ordan dedi bu sefer dışımdaki ben.
***
Neyseee...
***
Hava siyaset kokmaya başladı iyiden iyiye.
Mevsim seçim mevsimi ya.
Tanıdığım aday adaylarının dedikodusunu sizle yapmıştım hatırlarsanız dostlar.

Kadın aday adaylarınkini daha fazla.
Ayrımcılık değil sakın yanlış anlamayın beyler.
Kadın sorun ve çözümlerini hemcinsimiz olan vekiller daha iyi çözer.
Bu böyleee... Lamı cimi yok yani.
***
Hımmmm durrr bakayımmmm kim vardı dedikodusunu yaptığımız, kulaklarını çınlattığımız
Tanımakta ayrıca avantaj oluyor yazarken.
Dedikodusunu yaparken!
Şaka...Şaka...
Kadın dayanışması yapıyoruz canımmmm.
Müsadeee yaniii...
***
MHP'den Elmas Durma
CHP'den Zehra Özyiğit.
Şimdi yine CHP'den Zehra Korkmaz ve Cavidan Demirağ.
Her ikiside diğer kadın aday adaylarımız gibi güçlü ayakları üzerinde duran , siyasetle yoğrulmuş kadınlar.
Mersin ve kadın sorunlarını tabi çözümlerinide bilen kadınlar.
Mersin kadın aday adaylarıyla bana göre sayıları çok az olsa da göz dolduruyor.
Top artık parti genelmerkezlerinde. 

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..