Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bu yazıyı okursan öleceksin

Sevgili Okurcuklarım; 

Bu yazıyı okursan öleceksin dedim okunma katsayımı artırmak için...Sanki okumasanız ölmeyecekmişsiniz gibi...İyi ölmediyseniz okumaya devam edin.... 

Bu sabah kendimi yollara vurdum, malum aylardan marttı, gazetelerin spor- diyetle nasıl yaza hazırlanırsınız günleri ha geldi, ha gelecekti...onlardan bi adım önde olayım dediydim...hemen çıkayım yürüyüşe ... 

Yola vurdum, bayağı da yaratıcı fikirler geldi kafacağızıma...Mesela dedim şu yol kenarına atılan şişeleri, pet şişeleri, çöp poşetlerini ben de gerisin geriye ait oldukları yere, yola doğru atsam....nasıl da şaşırırdı şoförler...Biraz önce sen attın bakışıyla bakardım adamlara ...Onlar da bana delirmiş bu kadın...bakışıyla bakardı. Ama bu eylemi yapmak için arabaların ters yönünde yürümek yada gerekirse milyon dolarlık adam gibi koşmak gerekiyordu...Şimdilik vazgeçtim bu eylem fikrimden...Koşu çalışmalarıma başladım... 

Sonra yürüyüşe devam ettim...Ankaranın Meşhur Gökkuşağı Zihni Sinir Procesinin oradan geçtim. Bu projenin üzerine dünyanın en ucube procesi yazan bir pankart iliştirmek istedim...Bu projeyi yapan adama fizibilite, öngörü, futurizm dalındaki zihnimdeki bütün ödülleri verdim... Dayımın deyişiyle osur osur ipe diz kıvamında bir projeydi bu...Takdir ettim... 

Sonra yolda Gökkuşağının hemen karşısındaki koca çınara dokundum...O yoldaki bütün çınarlar ha kurumuş, ha kuruyacaktı...Yok mu bu ülkenin ziraat mühendisleri dedim, amanın boşver dedim sonra yapay çınarlar korlar buraya, yemyeşil oluverir, yada bu kuruyan çınarları yeşile boyayıverirler...Ne kadar parlak bu fikir dedim....Sonra da mevsimleri nasıl anlarız dedim... 

Kendimde greenpeace ruhu sezdiğim günlerden biriydi...biçok düşünce suçu işlemiştim bu sabah...Çok huzurluydum lakin... 

Yürümeye devam ettim...Eve gidip güzel bi kahvaltı yapacaktim... 

 

 

 
Toplam blog
: 25
: 541
Kayıt tarihi
: 10.06.07
 
 

15-20 yıldır ajandası olan, bazen gri hücrelerden bu ajandaya düşen yazıları fazlaca önemseyen bir h..